اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش استاندار مازندران به شایعه آلوده بودن برنج شمال

برنج مازندران هیچ‌گونه آلودگی ندارد

استاندار مازندران با بیان اینکه بر روند تولید و توزیع برنج در مازندران نظارت کافی می‌شود، گفت: برنج مازندران سالم است.

برنج مازندران هیچ‌گونه آلودگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت استان مازندران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی صحنه‌گردان مسائل مختلف سیاسی در جهان است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی این توان و قدرت را به برکت خون شهدا و نیز راهنمایی‌های امام خمینی و رهبر انقلاب به دست آورد و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران در ادامه با اشاره به روند رو به رشد مذاکرات هسته‌ای گفت: ایران تعاملی بسیار خوبی با جهان ایجاد کرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های که کشور وجود دارد، بیان داشت: مسئولان باید تلاش کنند که از این امکانات برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند.

استاندار مازندران با اشاره به برخی مصوبات کارگروه سلامت استان مازندارن که در این مصوبه استفاده از برنج بسته‌بندی شده مورد نظر است، گفت: اجرای برخی مصوبات نیاز به زمان دارد ولی برخی مسائل اساسی که نیاز است دولت ورود پیدا کند در دستور کار است.

نماینده عالی دولت در مازندران در باره برنامه‌های کارگروه سلامت در استان مازندران که در راستای استفاده بهینه از محصولات کشاورزی بود، گفت: برای رفع مشکلات در حوزه کشاورزی و مواد غذایی باید قدم به قدم مسائل را حل کرد.

این مسئول در ادامه به مصرف سم در محصولات کشاورزی مازندران نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 25 تا 30 درصد سم کشور در مازندران مصرف می‌شود که نیاز است مسئولان امر در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه درباره برخی اظهارنظرها درباره ناسالم بودن برنج مازندران که در برخی محافل مطرح شد، گفت: با توجه به آزمایشاتی که انجام شد برنج مازندران کاملا سالم است و هیچ‌گونه آلودگی ندارد و نظارت کامل بر روند تولید و توزیع برنج استان مازندران انجام می‌شود.

فلاح در ادامه بیان داشت: ممکن است برخی اشکالات در واردات برنج وجود داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کد گذاری برای تولید کالاها باید در دستور کار قرار گیرد که این امر نیاز به فرهنگ سازی مناسب دارد و در این امر نباید انفعالی برخورد شود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول