اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بجنورد:

احداث 1929 مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بجنورد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد گفت: تاکنون این نهاد موفق شده است یک‌هزار و 929 مسکن برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان احداث کند.

احداث 1929 مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، رضا وحدانی با بیان اینکه این واحدها در بخش‌های مسکن شهری، روستایی و مسکن مهر احداث شده است افزود: برای احداث این واحدها بیش از 134 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: تاکنون این نهاد موفق شده است بیش از 69 پروژه شهری برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت خود احداث کند که از این تعداد 48 مورد آن در قالب مسکن مهر در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است.

وحدانی در ادامه تعداد کل مسکن روستایی احداث برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را یک‌هزار و 860 مسکن برشمرد و افزود: برای احداث این واحدها بیش از 130 میلیارد ریال از محل طرح بهسازی روستایی هزینه شده است.

وی همچنین در بخش دیگر از سخنان خود به ساختمان‌های مقاوم سازی و تعمیر شده خانوارهای تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: از ابتدای استان شدن تا کنون بیش از 3 هزار و 150 مورد از مسکن خانواده‌های تحت حمایت این نهاد مقاوم‌سازی و مورد تعمیر قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد میزان اعتبار هزینه شده در این بخش را  بیش از 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و امداد اعلام کرد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول