اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 3 واحد مرغداری گوشتی در گناباد

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: با افتتاح سه واحد مرغداری گوشتی به مناسبت دهه فجر در گناباد، میزان جوجه‌ریزی در هر دوره به 2 میلیون و 250 هزار قطعه می‌رسد که نسبت به دو سال پیش دو برابر می‌شود.

افتتاح 3 واحد مرغداری گوشتی در گناباد

محمدباقر جاهدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، دهه پیشرفت و عدالت در پرتو حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی افزود: روز 22 بهمن 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید.

وی ادامه داد: در این روز سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه‌کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

وی افزود: در ایام متحد و منسجم با آرمان‌های پاک حضرت امام (ره) و تمامی شهدا، ایثارگران و پایبندی به اندیشه‌ها و فرامین حکیمانه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، هم‌پیمان می‌شویم تا تمامی توان و همت خویش را برای حفظ دستاوردها و تحکیم و پیوند هرچه بیشتر مردم ولایتمدار با اهداف والای این انقلاب الهی و دولت تدبیر و امید اسلامی به کار گیریم.

جاهدی در ادامه با اشاره به پروژه‌های جهاد کشاورزی گناباد در دهه فجر امسال گفت: در طی یک سال گذشته ده‌ها طرح در بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است ولی به عنوان نمونه تعداد پنج واحد تولیدی و دو پروژه عمرانی در بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل سه طرح آبیاری زیرسطحی و تحت فشار، سه مرغداری گوشتی، و دو گلخانه صیفی و سبزیجات در بخش‌های مرکزی و کاخک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها 12 هزار و 383 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 4 هزار و 163 میلیون ریال از محل خودیاری هزینه شده است.

جاهدی گفت: با افتتاح سه واحد تعداد مرغداری‌های شهرستان به 70 واحد و 105 سالن پرورش مرغ و با افتتاح واحدهای مرغداری گوشتی تولید سالانه 2 هزار و 500 تن گوشت سفید و میزان جوجه‌ریزی در هر دوره به 2 میلیون و 250 هزار قطعه می‌رسد که نسبت به دو سال قبل دو برابر شده است.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول