اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار خبر داد

اجرای 190 برنامه فرهنگی دهه فجر در سبزوار

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار از اجرای بیش از 34 عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اجرای 190 برنامه فرهنگی دهه فجر در سبزوار

علیرضا رادمان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب فعالیت‌های فرهنگی در راستای آشنایی نسل سوم و چهارم با دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست موسیقی انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی، عطرافشانی مزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری نشست تخصصی شعر انقلاب اسلامی، رونمایی از مجموعه پویانمایی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و... بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.

رادمان با بیان اینکه تفکر و گفتمان انقلاب باید به عنوان یک فرهنگ درآید، تأکید کرد: دهه فجر از فرصت‌های نادری است که ما می‌توانیم این حرکت بزرگ فرهنگی را انجام دهیم.

وی افزود: صدای انقلاب اسلامی امروز از سراسر جهان شنیده می‌شود و این نشان از این است که آزادگان جهان پیام انقلاب را دریافته‌اند و به آن لبیک می‌گویند.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول