اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم:

هرگونه تهدید دشمنان با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبه‌رو می‌شود.

هرگونه تهدید دشمنان با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در مراسم بازدید و سرکشی از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، به تبیین نقش مهم و کلیدی این ناحیه بسیج در تامین امنیت منطقه پردیسان پرداخت و اظهار داشت: حضور بسیج در منطقه پردیسان موجب بیمه شدن این منطقه از شر وجود اشرار خواهد بود.

وی آمادگی‌های رزمی را مهمترین اولویت در بسیج دانست و بیان کرد: دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلام و ایران با پاسخ کوبنده بسیج روبه رو خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر کیفی سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی را تسریع در رسیدن به هدف اصلی، یعنی آماده سازی جامعه برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و بیان کرد: همه عواملی که در بسیج بر آن تاکید می‌شود هدفی جز عزت و  عظمت کشور و نظام را دنبال نمی‌کند.

فقیهی هرگونه خدشه به شعار اصیل نظام که استقلال، آزادی و جموری اسلامی است را با پاسخ کوبنده بسیج همراه دانست و افزود: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و همین امر موجب عزت و عظمت روزافزون این کشور شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم وجود رهبری در جامعه را یکی از مهمترین عوامل پیروزی بر دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بصیرت، درایت و رهنمودهایشان جامعه را به سویی برده‌اند که تمام جهان به این جایگاه غبطه می‌خورند.

وی خروجی حلقه‌های شجره طیبه صالحین را نیروی تراز اول برای انقلاب دانست و ابراز کرد: سازماندهی حلقه‌های شجره طیبه صالحین هدفی جز تربیت نیروهای متعهد، متخصص و مومن برای خدمت به جمهوری اسلامی دنبال نمی‌کند.

انتهای پیام/2258/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول