اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر خواستار شد

جمع‌آوری متکدّیان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر بوشهر

عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به نزدیک بودن عید نوروز جمع‌آوری هر چه سریع‌تر متکدیان پاکستانی و بنگلادشی و همچنین کارتن خواب‌های موجود در سطح شهر بوشهر را خواستار شد.

جمع‌آوری متکدّیان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اصغر گورکی صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر درخواستی که از رئیس شورای شهر بوشهر داشت، اظهار داشت: در جلساتی که اعضا شورا برگزار می‌کنند، می‌توان دستور کار جلسه آتی، جلسه‌ای که در حال برگزاری است را مشخص کرد تا اعضا شورا با مطالعه قبلی پیرامون مباحثی که مطرح می‌شود، بتوانند اظهارات جامع و مفیدتری را ارائه کنند.

عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به اقدام شهرداری در برچیدن یکی از دکه‌های شهر که در جوار گمرک قرار داشت، خواستار اجرای عدالت در اجرا چنین طرح‌هایی شد و گفت: نظیر دکه‌ای که توسط شهرداری مورد تخریب قرار گرفت در سطح شهر قرار دارند که آنها نیز مشکلاتی برای شهروندان به ویژه در مبحث سلامتی شهروندان بوجود آورده‌اند که ضرورت برخورد با آنها نیز احساس می‌شود.

گورکی در ادامه بر ضرورت جمع آوری متکدیان در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و خیل عظیمی از مسافران نوروزی به بوشهر سفر می‌کنند ضروری است که جمع آوری متکدیان در سطح شهر با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به غنای فرهنگی مردمان استان بوشهر، بیان داشت: با شناختی که از فرزندان دیارمان داریم براین باوریم که هیچکدام از متکدّیان موجود در سطح شهر بوشهری نیستند و اکثریت متکدیان موجود پاکستانی و بنگلادشی هستند که با استفاده از احساسات شهروندان به درآمدزایی از طریق تکدّی‌گری می‌پردازند.

گورکی در ادامه با استناد به ماده 712 و 713 قانون مجازات اسلامی، درآمدزایی از راه تکدّی‌گری را جرم دانست و تصریح کرد: با توجه به غیر قانونی بودن درآمدزایی از طریق تکدّی‌گری و همچنین جلوه ناپسندی که وجود متکدّیان در سطح شهر بوجود می‌آورد ضرورت برخورد قاطع مسئولان ذیربط با چنین افرادی امری الزامی به شمار می‌رود.

عضو شورای شهر بوشهر همچنین به وجود عده‌ای کارتن خواب در نوار ساحلی اشاره کرد و گفت: حضور کارتن خواب‌ها در چند مورد موجب رعب و وحشت شهروندان نیز شده و باتوجه به نزدیک بودن نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در نوار ساحلی باید در اسرع وقت کارتن خواب در سطح شهر به ویژه در نوار ساحلی که با استقبال زیاد مسافران نوروزی همراه می‌شود را جمع آوری کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول