اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی:

64 درصد پست‌های امور عشایر خراسان شمالی بلاتصدی است

معاون اداری مالی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی از بلاتصدی بودن64 درصد پست‌های این اداره کل خبر داد.

64 درصد پست‌های امور عشایر خراسان شمالی بلاتصدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی، حضرتقلی حیدری در حاشیه برگزاری مصاحبه تخصصی نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 91 این دستگاه گفت: از مجموع 91 پست تعریف شده برای این دستگاه تاکنون 33 پست آن با تصدی و 58 پست بلاتصدی مانده است.

وی با اشاره به گذشت هشت سال از فعالیت اداره کل امور عشایر استان افزود: این دستگاه هم‌اکنون با 43 نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در اداره کل و چهار اداره شهرستانی به پنج هزار خانوار عشایری استان خدمات‌رسانی می‌کند که سبب وارد شدن فشار کاری بسیار بالا بر روی کارکنان این دستگاه شده است.

حیدری تصریح کرد: از 43 نیروی این دستگاه سه نیرو دارای مدرک کارشناسی ارشد، 18 نیرو کارشناسی و 22 نیرو کاردانی به پایین هستند.

وی با اشاره به خبرهایی مبنی بر پیگیری صدور مجوز تعداد زیادی استخدامی در توسط مسئولان ارشد استان گفت: امیدواریم مسئولان ارشد استان در این زمینه به اداره کل امور عشایر نیز توجه کرده و زمینه جذب نیروی کافی برای این دستگاه را برای بهره‌مندی بیشتر جامعه عشایری از خدمات دولت میسر کنند.

به گزارش فارس، مصاحبه تخصصی یک رشته شغلی باقی مانده آزمون استخدامی سال 91 امور عشایر استان با حضور نمایندگان استانداری، گزینش جهاد و مسئولان اداره کل امور عشایر برگزار شد.

از پنج سهمیه جذب نیرو در اداره کل امور عشایر در آزمون استخدامی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال 91 یک نفر با سهمیه ایثارگران جذب و چهار نفر دیگر در مراحل امور استخدامی و گزینش هستند.

انتهای پیام/63002/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول