اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر قم:

سیاست شورا ساماندهی وانت‌بارهای فروش میوه نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: سیاست ما در شورا بحث ساماندهی وانت‌بارهای فروش میوه نیست زیرا این مورد را به عنوان شغل نمی‌شناسیم.

سیاست شورا ساماندهی وانت‌بارهای فروش میوه نیست

عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رد لایحه شورای شهر از سوی فرمانداری در خصوص وانت‌بارها فروش میوه در سطح شهر اظهار داشت: در همین راستا جلسه‌ای در فرمانداری با حضور پلیس راهور، پلیس‌راه و شهرداری و مرکز بهداشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه همه به ابعاد مختلف این معضل از جمله به هم ریختن چرخه اقتصادی، بحث‌های ترافیکی، وارد کردن آسیب روانی به مردم و ... اذعان داشتند، خاطرنشان کرد: در نهایت در این جلسه بنا شد کمیته‌ای متشکل از شورا، شهرداری، نیروی انتظامی و فرمانداری برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: قرار بر این شد این کمیته با حضور دادستان و یا معاون دادستان جلسه‌ای داشته باشند و در آنجا تصمیمات نهایی برای چگونگی برخورد با وانت‌بارها اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: سیاست ما در شورا بحث ساماندهی وانت‌بارهای فروش میوه نیست زیرا ما این مورد را به عنوان شغل نمی‌شناسیم.

ذاکریان با اشاره به فعالیت 9 هزار وانت‌بار یادآور شد: هر چه قدر این وانت‌بارها ساماندهی شود باز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود و در واقع ساماندهی به افزایش بی رویه وانت‌بارها و مهاجرت بی‌رویه به شهر قم می‌انجامد.

وی با بیان اینکه این موضوع تخلف است و باید با آن برخورد قانونی شود، تصریح کرد: اگر در قم نیاز میوه فروشی احساس می‌شود ما حاضریم ارائه تسهیلاتی را به کسانی که می‌خواهند میوه در شهر بفروشند در شورا مصوب کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه آیا برگه، کفش، گاوصندوق و لباسی هم که مد شده در کنار خیابان می‌فروشند هم نیاز قم است؟ افزود: اینجا بحث نیاز مطرح نیست بلکه بحث درآمد هنگفتی است که این افراد به دست می‌آورند.

وی افزود: در بحث ایجاد دکه هم شهرداری در برخی از مناطق اقدام کرده است که متاسفانه با توجه به اینکه به راحتی در گوشه خیابان با وانت کسب درآمد می‌کنند، از این دکه‌ها استقبال نشد.

انتهای پیام/78010/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول