اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب / 178

علی‌محمدی: وام دیه به زندانیان جرایم غیرعمد گیلان در دهه فجر پرداخت می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از پرداخت 100 میلیون تومان وام دیه به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد استان در دهه فجر خبر داد.

علی‌محمدی: وام دیه به زندانیان جرایم غیرعمد گیلان در دهه فجر پرداخت می‌شود

حسین علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر در ایام دهه فجر را تشریح کرد.

وی از پرداخت 100 میلیون تومان وام دیه به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد در دهه فجر خبر داد و گفت: 500 میلیون تومان نیز برای اقساط معوقه بانکی مددجویان در نظر گرفته شده که در دهه فجر پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان به برگزاری جشن انقلاب در 6 منطقه محروم استان در قالب کمیته همیاری اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات بستری رایگان، ویزیت سرپایی و اجرای طرح رایگان ترمیم دندان کودکان 6 تا 12 سال از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در ایام دهه فجر است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش گفتمان ولایت و مسابقات ورزشی در مرکز توانبخشی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر توسط سازمان بهزیستی در گیلان برگزار می‌شود.

علی‌محمدی به برگزاری همایش بصیرت‌افزایی با همکاری هلال احمر گیلان اشاره کرد و گفت: در دهه فجر کلنگ احداث یک پایگاه و انبار امدادی در گیلان زده می‌شود.

وی اعزام گروه سلامت و ویزیت رایگان به منطقه آبکنار بندرانزلی از طرف مجمع خیران سلامت گیلان را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری در دهه فجر ذکر کرد.

این مسئول از افتتاح 12 واحد اشتغال و چهار مرکز اداری از طرف بهزیستی گیلان در دهه فجر خبر داد.

به گفته وی در ایام دهه فجر نمایشگاه عکس شهدای انقلاب اسلامی در اشکورات رودسر از طرف بنیاد شهید و ایثارگران گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول