اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اقلید:

بزرگ‌ترین مشکل اقلید گازرسانی به روستاها است

فرماندار اقلید گفت: گازرسانی به روستاها و شهرک‌های صنعتی، بزرگ‌ترین مشکل پیش روی این شهرستان است.

بزرگ‌ترین مشکل اقلید گازرسانی به روستاها است

صادق کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: تولیدات باغی و زراعی شهرستان اقلید با داشتن 245 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 424 هزار هکتار مراتع و جنگل جایگاه ویژه‌ای را در سطح استان فارس دارد.

فرماندار اقلید گفت: سالانه 95 هزار هکتار از اراضی به کشت گندم، جو، لوبیا و چغندر قند و 125 هزار هکتار نیز به کشت محصولات باغی مانند سیب، بادام و گردو اختصاص می‌یابد و 25 هزار هکتار از اراضی نیز بلااستفاده است.

وی افزود: شهرستان اقلید دارای چند شهرک صنعتی و کارخانه فعال است که کارخانه قند این شهرستان یکی از بهترین کارخانه‌های قند استان فارس محسوب می‌شود.

کریمی اضافه کرد: کارخانه فولاد اقلید در بخش صنعت کارهای ارزنده‌ای انجام داده است و در بازدیدی که استاندار از این کارخانه داشت شاهد راه‌اندازی بخش‌های مختلف این کارخانه در آینده نزدیک خواهیم بود چراکه کامل شدن این کارخانه می‌تواند بخش بسیاری از مشکلات این شهرستان در بحث اشتغال را برطرف کند.

فرماندار اقلید گازرسانی به روستاها و شهرک‌های صنعتی را بزرگ‌ترین مشکل این شهرستان دانست و ادامه داد: با توجه به آب و هوای اقلید گازرسانی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان است که با تلاش و پیگیری‌هایی که شده، در سال آینده به نقاطی از بخش سده و حسن آباد گاز خواهد رسید.

این مقام مسئول گفت: شهرستان اقلید از تفرجگاه‌های بسیار زیبایی بهره‌مند است که می‌توان با همکاری مدیران استانی در بخش گردشگری در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داد.

کریمی بیان داشت: در دهه فجر امسال پروژه‌هایی در زمینه‌های مخابراتی و ورزشی آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند که با حضور مسئولان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول