اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

مقابله با جنگ نرم نیازمند حرکتی بسیجی‌وار است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: مانند دفاع مقدس که بسیجی‌وار وارد میدان شده و پیروز شدیم در جنگ نرم نیز باید بسیجی‌وار وارد میدان شده و در این مسیر دستورات دینی و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مقابله با جنگ نرم نیازمند حرکتی بسیجی‌وار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ایوب رحیمی سه‌شنبه شب در نشست صمیمانه فرماندهان و افسران جنگ نرم که در سالن همایش‌های سپاه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گرامی داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: چند سالی است که کاروان‌های راهیان نور برگزار شده و امیدواریم که با همکاری بیش از پیش این برنامه‌ها بیشتر از گذشته ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز بیشتر نسلی که شاهد شهدا بوده‌اند، دوران میانسالی و کهنسالی خود را طی می‌کنند و تا چند سال دیگر شاید در میان ما نباشند و ما امیدواریم که با اجرای طرح‌هایی مانند راهیان نور این فرهنگ برقرار بماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: عاملی که انقلاب اسلامی ما را به این جایگاه رسانده است، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است.

وی ایستادگی در برابر استکبار را اجرای دستورات الهی و پیامبر و ائمه اطهار عنوان و تصریح کرد: همه ما باید برای رسیدن به یک جامعه خوب و آرمانی تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: در حوزه‌های اجتماعی و جنگ نرم نیز دانشجویان می‌توانند نقش تأثیرگذاری را داشته باشند چراکه استکبار از حوزه جنگ سرد نتوانست موفق شود به همین دلیل وارد عرصه‌های دیگری همچون خانواده و جامعه شده است.

وی تأکید کرد: استکبار با جنگ نرم می‌خواهد بر ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران چیره شود.

رحیمی افزود: بسیجیان باید در همه زمینه‌ها مانند درس، اخلاق، رفتار و مسایل اجتماعی و دیگر عرصه‌ها پیشگام باشند چراکه مشکلات زیادی دانشجویان را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، یکی از تهدیدات قشر جوان را مواد مخدر عنوان و تأکید کرد: اگر جوانان کشور به مواد مخدر آلوده شوند سراسر جامعه نیز آلوده می‌شود.

وی در خصوص مشکلات جوانان گفت: یکی از مشکلات اساسی جوانان مشکل ازدواج جوانان است که استکبار سعی می‌کند با ترویج فرهنگ‌های غلط خود، موضوعاتی مانند مسکن، پول و مادیات را مطرح و برجسته کند.

رحیمی یادآور شد: متأسفانه به دلیل نفوذ فرهنگ غربی، مشاهده می‌شود حتی خانواده‌هایی که چنین مشکلاتی نیز ندارند، به ازدواج دیرهنگام روی آورده‌اند که این مهم وضعیت مطلوبی نیست.

این مسئول تأکید کرد: همان طور که در دفاع مقدس بسیجی‌وار وارد میدان شده و پیروز شدیم در جنگ نرم امروز نیز باید بسیجی‌وار وارد میدان شده و در این مسیر دستورات دینی و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/77007/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول