اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/30

شیرازی: زنان موثرترین قشر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت حضور بانوان در جامعه گفت: زنان از موثرترین اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

شیرازی: زنان موثرترین قشر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

فاطمه شیرازی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اهمیت زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نگرش ابزارگونه به زن در جامعه غربی و به پیروی از آن نظام غربزده ایران قبل از انقلاب اسلامی سبب انزجار قشر زنان جامعه از فرهنگ غرب و نظام ستمشاهی گردیده بود.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) وضعیت زنان در زمان رژیم طاغوت را به زنان جاهلیت تشبیه کرده و اشاره می‌کند که در آن زمان نیز همچون عصر جاهلیت، مقام معنوی زنان نادیده گرفته شده و تا حد یک کالای مادی تنزل پیدا کرد.

این مسئول گفت: این عوامل سبب افزایش میل و اشتیاق بانوان برای حضور در عرصه‌های مبارزات انقلابی بوده و این قشر عظیم از موثرترین اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های کمیته خواهران ستاد دهه فجر شهرستان ورامین عنوان کرد: اعزام بسیجیان به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی، نشست روشنگری در تمام پایگاه‌های مقاومت و گلباران مزار شهدا از برنامه‌های شنبه 12 بهمن است.

شیرازی با اشاره به برنامه‌های یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 بهمن ادامه داد: همایش طرح شکوه دانش‌آموزان دختر،اولیاء و مربیان فرهنگی در کانون هدایت با سخنرانی سید احمد رهنما، برگزاری مسابقه آشپزی، برگزاری طرح ابرار در تمام حوزه‌های مقاومت، تجلیل از نخبگان بسیجی، برگزاری مسابقه قرآن سوره فجر و دیدار با خانواده شهدا برای این دو روز طرح‌ریزی شده‌اند.

وی نشست بانوان با شورای شهر، اعزام طلاب به قم و جمکران، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری نشست سیاسی بصیرتی منتظران موعود در ناحیه یک را به عنوان برنامه‌های 15 و 16 بهمن عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی خواهران ادامه داد: برای روزهای 17 و 18 بهمن غبار روبی مزار شهدا توسط واحد خواهران کلیه ادارات، برگزاری پیاده روی، اعزام دانش‌آموزان رابط بانوان به قم، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری دعای آل یاسین، برپایی جشن بزرگ فجر توسط حوزه علمیه خواهران متقارن با ولادت امام حسن عسگری (ع) برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برگزاری مسابقه ورزش، شرکت در همایش عفاف و حجاب اداره آموزش و پرورش تهران، نشست تخصصی تحکیم بنیاد خانواده در کانون هدایت با سخنرانی محمد بیاری و فراخوان گردان کلیه حوزه‌ها برنامه‌های 19 و 20 بهمن ماه هستند.

شیرازی در پایان برگزاری مراسم مرثیه سرایی حضرت معصومه (س) در حوزه علمیه خواهران و شرکت پرشور خواهران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را از جمله برنامه‌های 21 و 22 بهمن عنوان کرد.

انتهای پیام/2462/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول