اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کاشان خبر داد

اجرای 37 هزار مترمربع پروژه در دانشگاه کاشان

رئیس دانشگاه کاشان از اجرای 37 هزار مترمربع پروژه از محل اعتبارات ملی و کمک‌های خیران در این دانشگاه خبر داد.

اجرای 37 هزار مترمربع پروژه در دانشگاه کاشان

عباس کتابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: حدود 17 هزار مترمربع پروژه از محل اعتبارات ملی و نزدیک به 20 هزار مترمربع پروژه خیرساز در دانشگاه کاشان اجرا می‌گردد که برای اجرای این پروژه‌ها در سال جاری 8 میلیارد تومان و در سال 93 بیش از 5 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای 37 هزار مترمربع پروژه ملی و خیرساز در دانشگاه کاشان را 17 میلیارد تومان و زمان بهره‌برداری از آنها را سال 94 اعلام و خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها تاکنون نزدیک به 7 میلیارد تومان هزینه شده است و 10 میلیارد مابقی آن در سال‌های 93 و 94 تأمین می‌شود.

رئیس دانشگاه کاشان در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از چهار طرح در دست اجرای خیران تا مهرماه سال آینده خبر داد و افزود: فاز نخست دانشکده حقوق با 6 هزار مترمربع مساحت و 6 میلیارد ریال هزینه توسط خیر علی سعیدی تا مهرماه سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی برای فاز نخست دانشکده حقوق که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

کتابی همچنین از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی فاز دوم دانشکده فنی دانشگاه کاشان خبر داد و بیان داشت: فاز دوم پروژه دانشکده مهندسی این دانشگاه با 5 هزار و 500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال توسط خیران ساتر و کتابچی در حال احداث است که امیدواریم تا مهرماه سال 93 به بهره‌برداری برسد.

وی احداث خوابگاه دانشجویی خیرساز امیر حسین توکیان با یک‌هزار مترمربع مساحت و یک میلیارد تومان هزینه و خوابگاه خیرساز عصار کاشانی با یک‌هزار و 100 مترمربع مساحت و 900 میلیون تومان هزینه و 55 درصد پیشرفت فیزیکی را جمله پروژه‌های خیرساز دانشگاه کاشان برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌ها تا پایان مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه کاشان در ادامه از اجرای چهار پروژه جدید دولتی و خیرساز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دانشکده فرش و نساجی با 3 هزار مترمربع مساحت توسط خیر، تفضلی و همچنین مرکز بهداشت و درمان دانشگاه کاشان با یکهزار متر مربع توسط خیر، ملاقنبری را از جمله دو پروژه خیرساز است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و در سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی پروژه کتابخانه مرکزی و سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه کاشان را از جمله دو پروژه ملی با پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد اعلام و تصریح کرد: پروژه کتابخانه مرکزی دانشگاه کاشان با مساحت حدود 4 هزار و 200 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان احداث می‌شود که تاکنون حدود 2 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گفته وی، سالن آمفی تئاتر دانشگاه کاشان نیز با یک‌هزار و 200 مترمربع  و هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیون تومان در دست اجرا است که تاکنون حدود 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.    

کتابی یادآور شد: امیدواریم دو پروژه ملی کتابخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه کاشان با تخصیص اعتبارات تا پایان سال 93 افتتاح و به بهره‌برداری برسد. 

وی همچنین، پروژه‌های پژوهشکده انرژی، دانشکده معماری هنر و فاز نخست دانشکده حقوق، یک مجموعه خوابگاهی متأهلی و یک مجموعه خوابگاهی دختران در پردیس خواهران را از دیگر پروژه‌های ملی دانشگاه کاشان دانست و اضافه کرد: انتخاب مشاور و طراحی نقشه‌های این پروژه‌ها صورت گرفته و در سال 93 مناقصه و انتخاب پیمانکار آن انجام می‌شود. 

این مسئول همچنین از آغاز عملیات اجرایی پژوهشکده انرژی با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع در سال 93 آغاز خبر داد.

به گفته وی هزینه احداث دانشکده معماری هنر نیز با 6 هزار مترمربع مساحت در اعتبارات ملی برای سال آینده دانشگاه کاشان لحاظ شده که در مرحله انتخاب مشاور و طراحی نقشه است و عملیات احداث آن تا قبل از شهریور سال 93 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول