اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین‌جمال در گفت‌وگو با فارس:

15 نونهال و نوجوان قمی در مسابقات قهرمانی کشور شنا می‌کنند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از رقابت 15 شناگر قمی در دو رده سنی پیکارهای شنا پسران قهرمانی کشور خبر داد.

15 نونهال و نوجوان قمی در مسابقات قهرمانی کشور شنا می‌کنند

مسعود حسین ‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های شنا قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود، برترین‌های مسابقات استانی را به این پیکارها به میزبانی شیراز اعزام کرده‌‌ایم.

وی ادامه داد: رقابت‌های شنا قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و نیز انتخاب برترین‌ها برای دعوت به تیم ملی، با حضور شناگران رده‌های سنی مختلف به میزبانی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تصریح کرد: ما زمان‌ برگزاری رقابت‌های شنا انتخابی استان قم را نزدیک به مسابقات قهرمانی کشور قرار دادیم تا برترین‌ها را به موقع شناسایی کرده و به رقابت‌های شنا قهرمانی کشور اعزام کنیم.

وی عنوان داشت: مسابقات شنای قهرمانی کشور در رده سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال در استخر انقلاب شیراز آغاز شده است و طی آن شناگران شرکت‌کننده از استان‌های مختلف از جمله استان قم، در مواد مختلف به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.

حسین‌جمال اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم اعزامی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با دو تیم متشکل از 15 شناگر، دو مربی که هر کدام مسئولیت یک تیم را بر عهده دارند و یک سرپرست به شیراز اعزام شده و امیدواریم که با دست پر و کسب مدال از این رقابت‌ها باز گردند.

وی بر اهمیت کسب موفقیت در این دوره از مسابقات تاکید کرد و بیان داشت: این اهمیت به دلیل این است که شناگران برتر به برنامه‌های آماده‌سازی در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دعوت می‌شوند تا از بین آنها نفرات مستعد برای عضویت در تیم‌های ملی شناخته شوند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در ادامه به ترکیب تیم‌های رده‌های سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال اعزامی این هیئت به پیکارهای قهرمانی کشور افزود: در ترکیب تیم رده‌سنی 11 تا 12 سال شنا قم علی موسوی، ابوالفضل شاه‌محمدی، محمدرضا عبدالحسینی، محمدمهدی عباسی، علیرضا عبداللهی، ارسال قائم مقامی و علی‌اکبر امیدواریان عضویت دارند.

وی اظهار داشت: همچنین در ترکیب تیم 13 تا 14 سال مرتضی رعیت‌پور، محمدامین نادری، صدرا شکوری، حسین مشهدی، محسن مریخی، جمشید محمدجمشیدی، سید علی موسوی و محمدحسین عباس‌نیا در این پیکارها با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول