اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین:

بازدید از موزه‌های قزوین در دهه فجر رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر موزه‌ها و اماکن تاریخی استان قزوین به صورت رایگان میزبان گردشگران خواهد بود.

بازدید از موزه‌های قزوین در دهه فجر رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین حمیدرضا قاسمی ضمن تبریک ایام فرخنده فجر اظهار داشت: برای معرفی و آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان،‌ دانشجویان، محققان، گردشگران و دیگر اقشار با پیشینه تاریخی و مواریث فرهنگی استان موزه‌ها و ابنیه تاریخی، فرهنگی در ایام دهه فجر به صورت رایگان به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و گردشگران خواهد پرداخت.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند در طول این ایام به صورت رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی بازدید کنند.

قاسمی با اشاره به لزوم شناخت تاریخی و فرهنگ سرزمین پهناور ایران تصریح کرد: بخشی از وظایف میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری معرفی هویت فرهنگی گذشتگان در سطح جامعه است که تحقق این امر مهم مستلزم ایجاد ترغیب برای بازدید و ارائه خدمات راهنمایی مناسب است.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر نیز زمان مناسبی است تا اقشار مختلف علاقمندان و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی بتوانند به صورت رایگان از این گنجینه‌های با ارزش تاریخی بازدید کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در ادامه ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌هایی که در دهه فرخنده فجر و مناسبت‌های دیگر انجام می‌شود زمینه‌های ایجاد نگاه فرهنگی به بناها و اشیای تاریخی در علاقمندان ایجاد شده تا در راستای حفاظت و نگهداری از مواریث کهن همراه و همدل با میراث فرهنگی کوشا باشند.

شایان ذکر است، موزه‌ها و اماکن تاریخی استان قزوین از 12 الی 22 بهمن ماه در صبح و بعد از ظهر آماده پذیرایی رایگان از علاقمندان است.

انتهای پیام/2667/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول