اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جنگلداری، مراتع و آبخیزداری کشور عنوان کرد

تسریع تهیه برنامه ملی جنگلداری با طرح فرهنگ‌سازان منابع طبیعی

معاون جنگلداری سازمان جنگلداری، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: برنامه فرهنگ‌سازان منابع طبیعی تهیه برنامه ملی جنگلداری را سرعت می‌دهد.

تسریع تهیه برنامه ملی جنگلداری با طرح فرهنگ‌سازان منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اوسط منتظری امشب در گردهمایی فرهنگ‌سازان منابع طبیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشهد می‌تواند یکی از کلانشهرهای کشور در توسعه ایرانی اسلامی باشد، اظهار داشت: طبق مصوبه‌ای که هفته گذشته در اختیار سازمان جنگلداری، مراتع و آبخیزداری کشور قرار گرفت، این سازمان باید برنامه ملی جنگلداری کشور را تبیین کند که تشکیل ستاد فرهنگ‌سازان منابع طبیعی در مشهد می‌تواند به تهیه این برنامه سرعت بخشیده و آن را نهادینه کند.

رئیس ستاد فرهنگ‌سازان منابع طبیعی گفت: یکی از سیاست‌گذاری‌ها و اهداف مهم در این ستاد افزایش شراکت مردم در آن است که باعث توسعه اهداف ستاد خواهد شد.

هادی باقرزاده شراکت و همکاری بخش خصوصی را در پیشرفت برنامه‌های ستاد مهم دانست و افزود: با این اتفاق ما در بخش‌های مختلف از جمله جنگل، مرتع، بیابان و آبخیزداری خراسان رضوی پیشرفت‌های بسیاری را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: سال گذشته ستاد موفق شد حدود سه هکتار در بخش کشت، نگهداری، آبیاری و حفاظت انجام دهد و امسال نیز قصد داریم از طریق همکاری نهادهای مختلف و جلب مشارکت مردمی، سطحی حدود 50 هکتار با 15 نوع نهال را در برنامه اجرایی خود انجام دهیم.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول