اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

تدارک چاپ و انتشار 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: با کمک نویسندگان و گردآوری آثار گران‌سنگ رزمندگان اسلام چاپ و انتشار 10 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار بنیاد قرار دارد.

تدارک چاپ و انتشار 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی کریمی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «نیمروی جنگ» در مشگین‌شهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم و ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید آثار فرهنگی، هنری و نوشته‌های بر جای مانده شهدا و ایثارگران است تا با جمع‌آوری آنها بتواند شایسته‌ترین و ناب‌ترین آثار دوران دفاع مقدس را تقدیم دوستاران و علاقمندان کند.

وی تصریح کرد: این بنیاد تاکنون 22 عنوان کتاب را در حوزه دفاع مقدس تهیه و تدارک دیده که اغلب مربوط به خاطرات و یادآوری‌های جنگ هشت ساله بوده که به دست نویسندگان با ذوق به رشته تحریر درآمده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ‌ما در کنار حمایت از تولید آثار فاخر در حد بضاعت و توان از ناشران و تولیدکنندگان آثار دفاع مقدس نیز حمایت می‌کنیم تا اگر با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو شوند امکان رفع آنها در تولید آثار مطلوب فراهم آید.

این مسئول اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش پیگیرانه‌ای را انجام می‌دهد تا بتواند از مقطع تاریخی و نورانی دفاع مقدس و بازماندگان این جنگ غرورآفرین نوشته‌ها و خاطرات ارزشمندی را جمع‌آوری کرده و به چاپ برساند که در این باب بیشترین تأکید و تکیه ما تولید آثار کیفی با نگاه واقع‌بینانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جنگ هشت ساله را مجموعه‌ای از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و تمامی تلاش و سعی وافر برای به اعتلا رساندن ارزش‌های دینی و مذهبی بیان کرد و ادامه داد:‌ ما در جنگ هشت ساله انقلاب اسلامی را با تمام ابعاد خود به دنیا نشان داده و فهماندیم که این جنگ نه از جنس جنگ‌های ظاهری بلکه دفاع مقدس در صیانت از ارزش‌های الهی، دینی و قرآن بود.

در این مراسم کتاب «نیمروی جنگ» برگرفته از خاطرات علی زین‌العابدین از رزمندگان دوران دفاع مقدس در 500 صفحه تهیه و توسط انتشارات ساوالان به چاپ رسیده که شامل خاطرات این رزمنده رشید اسلام و برخی بیان واقعیت‌هاست که در قالب طنز، درام و رئال نوشته شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول