اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت سیباموتور گروه صنعتی تراکتورسازی ایران مطرح کرد

سیباموتور تراکتورسازی هم پشت چراغ قرمز تخصیص ارز/ تولید 400 دستگاه کشنده

مدیر عامل شرکت سیباموتور گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مشکلات سیستم بانکی در دو بخش نقدینگی و اختصاص ارز را از اصلی‌ترین چالش‌های پیش‌روی این مجموعه تولیدی دانست.

سیباموتور تراکتورسازی هم پشت چراغ قرمز تخصیص ارز/ تولید 400 دستگاه کشنده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خضری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی تولید تا پایان سال برای این مجموعه عدد 526 است.

وی در مورد داخلی‌سازی محصول تولیدی در سیباموتور، خاطر نشان کرد: 17.5 درصد محصول جفت محور و 15 درصد محصول تک محور که شامل قطعاتی نظیر شاسی، شیشه، رینگ، لاستیک، باطری است در داخل کشور تولید می‌شود.

خضری، ثمرات این داخلی‌سازی را جلوگیری از خروج 2.5 میلیون دلار ارز از کشور اعلام کرد و ابراز داشت: هدف‌گذاری برای بحث داخلی سازی محصولات تولید 31 درصد می باشد که تمرکز بر روی کابین است.

این فعال عرصه صنعت کشور، کسب رتبه سوم در خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در کشور از سوی شرکت بازرسی کیفیت را از دیگر توفیقات سیبا موتور دانست و متذکر شد: تولیدات سیبا موتور دارای گواهینامه یورو 4 است که تأمین سوخت مورد نیاز برای این محصول از جمله مشکلات برای تولیدات این مجموعه است.

وی، تولید یک هزار دستگاه در کنار تولید کمپرسی و کامیون را از برنامه‌های سال آینده مجموعه تحت مدیریتش اعلام کرد و یادآور شد: از یک هزار دستگاه یاد شده 450 دستگاه محصول جفت محور، 350 دستگاه تک محور و 200 دستگاه کمپرسی را شامل می‌شود.

خضری با اشاره به افزایش 10 تا 20 درصدی نیروی انسانی سیباموتور، عنوان داشت: نیروی انسانی شاغل در این مجموعه با توجه به طرح توسعه‌ای، سال آینده به 120 نفر افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت سیباموتور گروه صنعتی تراکتورسازی ایران علاوه بر موضوع سوخت مناسب با سیستم محصول تولیدی، مشکلات سیستم بانکی در دو بخش نقدینگی و اختصاص ارز را از اصلی‌ترین چالش‌های پیش‌روی این مجموعه تولیدی عنوان کرد و اذعان داشت: موضوع تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از خطوط کشتیرانی مناسب که افزایش زمان حمل و توقف در خط تولید و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده را به دنبال دارد از جمله موارد کمرشکن است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به اقدامات اخیر صورت گرفته به زودی شاهد رفع آنها باشیم.

به گزارش فارس؛ خط تولید کشندۀ پرقدرت فوق نیمه دوم تیرماه امسال در تراکتورسازی ایران در تبریز با مشارکت و همکاری گروه خودرو سازی بهمن در مجموعه تراکتورسازی ایران راه‌اندازی شد که در فاز نخست این خط تولید سه نوع محصول از این کشنده با مشخصات کامیون کشنده J6-CA4250 6x4 ، کامیون کشنده J 6-CA4180 4x2و شاسی کامیونJ6-CA3250 6x4 تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

ظرفیت اولیه تولید 6 هزار دستگاه در سال با 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال 500 نفر برای این مجموعه تولیدی در فاز نخست پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/60001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول