اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزآباد خبر داد

کشف کالای قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از کشف کفش و باطری خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، علی نیکنام اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه خودرو سواری پراید حامل کالای قاچاق در مسیر فیروزآباد به شیراز است، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان، بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی ادامه داد: خودرو متوقف و در بررسی‌های لازم مشخص شد پراید حامل 22 باطری خارجی قاچاق است که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

نیکنام افزود: همچنین در اقدامی دیگر ماموران انتظامی این شهرستان با توقیف یک خودرو پژو پارس در مسیر فیروزآباد به شیراز 110 جفت کفش خارجی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروز آباد با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی افراد متخلف در این مورد تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان اقتصادی ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر 80 میلیون ریال برآورد شده است.

پرونده انتشار محتوی غیراخلاقی توسط پلیس فتای فارس رمزگشایی شد

رئیس پلیس فتای استان فارس از کشف راز پرونده انتشار محتوی غیر اخلاقی خبر داد.

سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی ارسال پرونده نیابتی از تهران از مرجع قضایی مبنی بر شکایت فردی با موضوع انتشار مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتای یکی از شهرستان‌های استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس اقدامات فنی و استعلام انجام شده با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این مورد یک نفر شناسایی و پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: پس از انجام تحقیقات از این متهم مشخص شد وی در تاریخ مورد ادعای شاکی، سرویس اینترنت نداشته است.

حسینی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر روی این پرونده تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه به برادر متهم مظنون و پس از بازجویی از وی متوجه شدند سرویس اینترنت به‌نام برادر او بوده و خود این متهم از آن استفاده کرده است.

وی گفت: در تحقیقات جرم ارتکابی از این فرد کشف و به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 76 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در مرودشت

با تلاش مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس 76 هزار و 600 نخ سیگار خارجی  قاچاق در این شهرستان کشف شد.

علی شیبانیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق به ویژه کالاهای دخانی اقدام به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع سیگار قاچاق کردند.

وی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت از خودروی فرد شناسایی شده، به محل دپوی سیگارهای قاچاق که یک مغازه در یکی از خیابان‌های فرعی در مرکز شهرستان بود رسیدند.

این مسئول با بیان اینکه در بازرسی از این مغازه 76 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق کشف شد تصریح کرد: یک دستگاه خودرو پراید متعلق به این قاچاقچی کالا که با آن اقدام به توزیع سیگار قاچاق می‌کرد نیز توقیف شد.

شیبانیان در پایان پدیده قاچاق را یکی از عوامل بیکاری دانست و با اشاره به اینکه استعمال سیگار نخستین گام برای گرفتار شدن در بلای خانمان‌سوز اعتیاد به سایر مواد افیونی است از خانواده‌ها درخواست کرد تا با نظارت بیشتر بر فرزندان خود آنان را از گرفتار شدن در دام شیادان نجات دهند.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول