اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید گرگان:

خدمتم جز به صداقت نخواهد بود/ سال آینده سال بهره‌برداری از پروژه‌هاست + تصاویر

شهردار جدید گرگان با بیان اینکه دمتم جز به صداقت نخواهد بود، گفت: سال آینده سال بهره‌برداری از پروژه‌هاست.

خدمتم جز به صداقت نخواهد بود/ سال آینده سال بهره‌برداری از پروژه‌هاست + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین صادقلو امشب در آئین تودیع و معارفه شهردار گرگان، اظهار داشت: جا دارد در ابتدا یک خسته نباشید بسیار زیاد به آقای ابراهیم کریمی شهردار سابق داشته باشم چون بیش از همه افراد دیگر سختی‎ها و زحمت‎های وی را به دلیل سابقه حضورم در راس شهرداری‎های مختلف کامل درک می کنم.

وی ادامه داد: شاید وی دل‎نگران از این به بعد شهرداری گرگان هم هستند و شاید به این فکر هستند که این شهرداری بهتر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و یا می‎شود شهر با مدیریت بهتری اداره شود یا خیر که امیدوارم این انتظارات و نگرانی ها برای توسعه شهر با کک همه مردم، همکاران و حتی خود شخص آقای کریمی شهردار سابق گرگان محقق شود.

صادقلو بیان کرد: خوشحالم که پس از گذشت بیش از 10 سال وظیفه سکانداری شهر گرگان توسط شورای اسلامی شهر گرگان به اینجانب محول شد.

وی گفت: به همه مردم عزیر اطمینان می‎دهم که این وظیفه را همچون گذشته جز به امانت‎داری و حفاظت از اموال مردم و ارتقاء عمران شهری و آبادانی بیشتر گرگان صرف نکنم.

شهردار جدید گرگان خاطرنشان کرد: من و یکایک همکارانم در شهرداری گرگان این را به خوبی می‎دانیم و مشق درست کار کردن را سال‎ها به تجربه و بارها نوشته‎ایم که مجموعه امکانات شهری برای رفاه شهوندان عزیز است و نه چیز دیگر و اگر بتوانیم این اندک را به حسن سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم شاید قدری در جامعه و خانواده خود سربلند باشیم.

وی افزود: این‌بار هم مثل گذشته فرصت زیادی برای گفتن باقی نیست و وقت کار است و اخلاقا متعهد شرعی می شوم که همان مقدار تعهداتی که دفعه گذشته در نگاره مدیریتی خود برای مردم پیش‎بینی کرده  بودم آنرا با دفعات بیشتر و گسترده‎تر  به انجام برسانم و این همت و اراده میسر نخواهد بود مگر با همدلی مدیران و مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان.

صادقلو بیان کرد: نوید می‎دهم که از پایان سال آینده به یاری خداوند قادر یکی پس از دیگری شاهد افتتاح و بهره‎برداری پروژه‎های فرا استانی و ملی از جمله زیرگذر و روگذرهای ترافیکی و احداث زیرساخت‎های استراتژیکی برای عمران بیشتر و ایجاد پروژه‎های تفریحی و سیاحتی برای مردم باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: به طور حتم مردم در نخستین برخورد شهری هرآنچه که توقعات شهری است از شهرداری دارند پس من از اینجا به شهروندان عزیز این نوید را می‎دهم که حتما شهرداری گرگان جز خدمات‎رسانی آن هم به صداقت در نگاه خود تصور نخواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول