اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

اصالت ارزش‌های دینی و اعتقادی در بین نسل جوان‌ هیچ وقت رنگ نباخته است

فرماندار شهرستان نمین گفت: اصالت ارزش‌های دینی و اعتقادی در بین نسل جوان‌ هیچ وقت رنگ نباخته است.

اصالت ارزش‌های دینی و اعتقادی در بین نسل جوان‌ هیچ وقت رنگ نباخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌تقی دریتیم عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش در نمین با بیان اینکه اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف یک فرصت‌سازی شایسته است که نباید عده‌ای آن را فرصت‌سوزی تلقی کنند، اظهار داشت: این فرصت‌سازی می‌تواند روحیه و اعتماد جوانان ما را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه تقویت بنیه‌های ورزشی و تندرستی ارتقا داده و زمینه یک تحول اساسی را در جامعه فراهم آورد.

وی تصریح کرد: ما در طول انقلاب اسلامی هر وقت به جوانانمان اعتماد کردیم، نتایج مثبت گرفتیم که شاخص‌ترین این اعتماد در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که جوانان این مرز و بوم با تکیه بر ایمان و رعایت تقوا و ارزش‌های دینی حماسه‌ای را خلق کردند که ماندگار بوده و در تاریخ به ثبت رسیده است.

دریتیم در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند در مقابل این حرکت‌های غرورآفرین دشمنان ما نیز به ترفندهای متعدد به ویژه حرکت خزنده برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی دست زدند اما آنچه که مهم و ضروری به نظر می‌رسد اصالت ارزش‌های دینی و اعتقادی در بین نسل جوان و نوجوان ماست که هیچ وقت رنگ نباخته و حقیقت خود را از دست نداده است.

این مسئول یکی از عرصه‌های بروز و ظهور استعدادهای جوانان را عرصه ورزشی و کسب قهرمانی‌های متعدد بیان کرد و ادامه داد: در 35 سال گذشته جوانان ما همواره با غیرت و تکیه بر باورهای دینی در میادین ورزشی حاضر شده و پهلوانی‌های بسیاری را رقم زدند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برای هم‌افزایی و گره‌گشایی از مشکلات پیش روی جوانان نیازمند همکاری تنگاتنگ هستند.

فرماندار نمین یادآور شد: اعتماد به جوانان و جوان‌ محوری امری مهم است که موجبات امیدواری این قشر برای توسعه و پیشرفت را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/62004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول