اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان پارس‌آباد خبر داد

پارس‌آباد میزبان 100 برنامه ورزش روستایی و بومی، محلی

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد گفت: امسال بیش از 100 برنامه و مسابقه روستایی و بومی، محلی در بخش‌ها، روستاها و محلات پارس‌آباد برگزار شده است.

پارس‌آباد میزبان 100 برنامه ورزش روستایی و بومی، محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، مروت مهرآور در جلسه تجلیل از ورزشکاران روستایی و عشایری اظهار داشت: تقویت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی در اولویت برنامه‌های ورزشی شهرستان پارس‌آباد قرار دارد.

وی تصریح کرد: این اداره با همکاری هیئت ورزش‌های بومی، محلی استان، فرمانداری و بخشداری زمینه توسعه ورزش‌های روستایی، عشایری را فراهم می‌آورد.

در این آیین پرویز دولت‌پناه رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی پارس‌آباد نیز در مورد فعالیت‌های این هیئت گزارشی ارائه کرد.

مسابقات بومی، محلی بانوان پارس‌آباد با شرکت 12 تیم از هشت روستا در سه رشته طناب‌کشی، بش‌داش و هفت‌سنگ برگزار شد و در پایان به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا شد.

30 برنامه فرهنگی ورزشی در بیله‌سوار برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار گفت: در ایام دهه فجر 30 برنامه فرهنگی، ورزشی در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

علیرضا محبی افزود: اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار با همکاری هیئت‌های ورزشی همایش پیاده‌روی با خانواده را در این شهر برگزار می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر آن همایش کوهپیمایی با حضور کوهنوردان شهرستان‌های گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار، جعفرآباد در طول ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

محبی خاطر نشان کرد: برگزاری بازی‌های بومی، محلی در روستاهای گوگ تپه و قره‌قاسملو، مسابقه سوارکاری، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و شرکت ورزشکاران و قهرمانان شهرستان بیله‌سوار در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های مختلف اداره ورزش و جوانان این شهرستان در دهه فجر امسال است.

برپایی 50 برنامه ورزشی در گرامیداشت دهه فجر در خلخال

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: در ایام دهه فجر 50 مسابقه و برنامه ورزشی در ایام دهه فجر در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

ایوب طالب‌پور افزود: این برنامه‌ها با همکاری ستاد ورزش و جوانان دهه فجر خلخال و تحت عنوان یادواره شهید مظفر عزیزی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این مسابقات هم اکنون با برگزاری مسابقات فوتسال کارمندان که با حضور شش تیم در سالن دو هزار نفری خلخال در حال پیگیری است، آغاز شده است.

طالب‌پور خاطر نشان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی کارمندان در سالن تختی خلخال روز 12 بهمن و همزمان با ورود حضرت امام (ره)، صعود استانی به قله عجم، همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای برندق، نمهیل و شهر کلور و نیز اجرای بازی‌های بومی، محلی در هشتجین از مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در ایام دهه فجر امسال است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال در ادامه اضافه کرد: علاوه بر آن مسابقات ورزشی در رشته‌های تیراندازی، بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک و دوومیدانی در سه بخش شهرستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان از سالن خلیج فارس به سمت مزار شهدا در 17 بهمن ماه و اجرای ورزش باستانی، پهلوانی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌هایی است که این اداره با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول