اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

همه باید در سبک زندگی جدید خود تجدیدنظر کنیم

استاندار قزوین گفت: همه باید در سبک زندگی جدید خود تجدیدنظر کنیم.

همه باید در سبک زندگی جدید خود تجدیدنظر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه عصر امروز در دیدار با مدیرکل، معاونان و کارکنان این اداره کل ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان در خدمت رسانی به جامعه هدف اظهار داشت: به دلیل دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که نسبت به جامعه دارم دیدار با همکاران بهزیستی را در دستور کار خود قرار دادم و به عنوان یک مدیر پیگیری این مشکلات را از وظایف خود می‌دانم.

وی ادامه داد: نهاد بهزیستی متولی خروجی ناهنجاری‌های جامعه است و معضلات موجود بنا شدن این نهاد شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه اسلام بهترین سبک در زندگی را داراست، خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خودشان به سبک زندگی اسلامی اشاره کرده‌اند متأسفانه بهره‌برداری لازم از فرمایشات ایشان صورت نگرفته است؛ در حالی که بهترین زندگی از متن دین برخاسته می‌شود و هرجا به دین زاویه داده‌ شده، به مشکل برخورده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سبک زندگی ما به گونه‌ای تعریف شده که خروجی آن مشکلاتی چون اعتیاد، طلاق، ناهنجاری و دیگر مسائل را به دنبال دارد.

روزبه اضافه کرد: همه باید در سبک زندگی جدید خود تجدید نظر کنیم و کارکنان بهزیستی نیز در کنار وظایف خود باید هوشیار بوده و زنگ خطری برای جامعه باشند.

استاندار قزوین در پایان بیان داشت: همکاران ما در بهزیستی با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که باید در کنار این مشکلات پیشگیری اولیه را مدنظر قرار دهند که از ضرورت‌های این نهاد است.

به گزارش فارس؛ در ابتدای این مراسم حسین افشار مقدم مدیرکل بهزیستی استان قزوین ضمن خیر مقدم به استاندار و معاونان وی گزارشی در خصوص این اداره کل ارایه داد.

انتهای پیام/2667/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول