اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی خبر داد

مصرف 105 میلیون متر مکعب آب طی سال جاری در خراسان رضوی

معاون امور مشترکین و درآمدهای شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در مجموع سال 92 مصرف مشترکین آب 72 شهر استان که زیر پوشش این شرکت هستند، 105 میلیون متر مکعب است.

مصرف 105 میلیون متر مکعب آب طی سال جاری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی اخباری عصر امروز در نشست خبری طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی و قابل بهره‌برداری دهه فجر که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سال 92 مصرف مشترکین آب 72 شهر استان که زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی هستند 105 میلیون متر مکعب است.

وی افزود: این میزان مصرف با 570 هزار انشعاب آب در استان، 2.5 درصد مصرف آب کل کشور را شامل می‌شود.

اخباری ادامه داد: 750 تومان هزینه هر متر مکعب آب در سال 92 است تا به دست مشترکین برسد که از این مبلغ 305 تومان از مشترکین دریافت می‌شود.

وی تصریح کرد: از 305 تومان دریافتی بابت هر متر مکعب آب، 105 تومان به سازمان هدفمندی ارسال و 200 تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

اخباری گفت: در راستای تسهیل خدمات به مشترکین و همگام با تعدادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان با هدایت استانداری تاکنون در 111 دفتر پیشخوان امکان ارائه 20 خدمت اعم از تقاضای انشعاب آب و تغییر نام و ... را برقرار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مشترکین غیر از این دفاتر نیز می‌توانند از طریق پرتال شرکت خدمات را دریاقت کنند.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: در کل شهرهای خراسان رضوی جز مشهد در صورت تمایل مشترکین، قبض‌ها به صورت پیامک ارسال می‌شود.

وی افزود: بیشترین مشکل ما سازمان‌های و ادارات دولتی هستند که 25 درصد مطالبات شرکت آب و فاضلاب، از آنها است.

اخباری تصریح کرد: آب و فاضلاب خراسان رضوی از معدود استان‌هایی است که برای نصب لوازم از بالاترین کیفیت مانند لوله‌های پنج لایه در سطح استان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول