اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات مطرح کرد

حاکمیت جناح‌ها در ایران به پایان رسیده است/کشور به وحدت و همگرایی نیاز دارد

وزیر اطلاعات گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر در کشور به وحدت و همگرایی نیاز داریم چرا که با روی کار آمدن دولت اعتدال دیگر حاکمیت جناح‌ها به پایان رسیده و شاهد افول این سبک و سیاق هستیم.

حاکمیت جناح‌ها در ایران به پایان رسیده است/کشور به وحدت و همگرایی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: مشکلات اقتصادی که کشور ما امروز با آن گریبان‌گیر است ناشی از برخی اقدامات و حرکت‌های ناجوانمردانه از سوی نظام غرب و فشارهای بین‌المللی است در حالی که جمهوری اسلامی ایران با وجود این تنگناها امروز به یک نقطه عزت، شرف و آبرو رسیده که هیچ کس نمی‌تواند عظمت انقلاب اسلامی را انکار کند.

وی یکی از رمز و رموز پایداری و بقا جمهوری اسلامی ایران را تکیه بر قدرت مردم به عنوان یک قدرت نرم و ارزشمند نظام اسلامی یاد کرد و افزود: همین قدرت سبب شده تا در کشور فضای آرام و امنی به وجود آورد به طوری که خود مردم بزرگترین مانع و سد در برابر تهدیدات دشمن هستند که با الهام از اسلام، مکتب انسان‌ساز الهی و تبعیت از ولایت به تمام دشمنی‌ها و ستیزه‌جویی‌های معاندان انقلاب اسلامی پایان داده و حتی به خنثی کردن آنها توفیق یافته است.

علوی شرایط کنونی کشورمان را بسیار حساس همراه با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در کشور به وحدت و همگرایی نیاز داریم چرا که با روی کار آمدن دولت اعتدال دیگر حاکمیت جناح‌ها به پایان رسیده و شاهد افول این سبک و سیاق هستیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید بیش از هر زمان دیگر کارآمدی نظام اسلامی را با شیوه‌ها و روش‌های درست و صحیح به دنیا نشان دهیم و ثابت کنیم که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ارزشی و مبتنی بر حرکت‌های اصیل است که هیچ وقت رنگ متعلق شدن به گروه،‌ صنف یا جناح خاص را نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر در گذشته کشور از برخی تندروی‌ها و افراطی‌گری‌ها ضربه خورده امروز کشور ما در مسیر اعتدال قرار گرفته که این حرکت می‌تواند نظام ما را روز به روز موفق‌تر و در مسیر عزت‌افزایی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر اطلاعات در ادامه بیان کرد: رئیس جمهور و وزرا با ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب ‌ارتباط‌ عمیق و پیوند ناگسستنی دارند و همواره تقویت رهبری و اطاعت از رهنمودهای معظم‌ له عامل موفقیت و پیشرفت کشور و ایستادگی در برابر همه توطئه‌هاست.

علوی با اشاره به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ارکان این پیروزی را وحدت و تبعیت از ولایت فقیه توصیف کرد و یادآور شد:‌ این عنصر امروز نیز در حیات طیبه انقلاب اسلامی مورد نیاز است و کشور ما می‌تواند در سایه این عناصر تأثیرگذار از گذرگاه‌های مختلف عبور کرده و به نقطه عزت، شرف و مجد واقعی برسد.

وی نقش اردبیل به عنوان زادگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بنیان‌گذار مکتب تشیع را قابل توجه و ارزشمند بیان کرد و گفت: اردبیل مبدأ وحدت و همگرایی در کشور است و همه ضرورت دارد الگوگیری خود را از این مسیر استان اردبیل و حرکت‌های مؤثر آن قرار دهند.

علوی افزود: شاه اسماعیل صفوی در زمانی که ایران دستخوش وضعیت متلاطم و ملوک‌الطوایفی بود که شاه اسماعیل‌ توانست کشور را در پرتو پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یکپارچه کند.‌

در این جلسه با قدردانی از مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان اردبیل، منفردزاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول