اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

سفر اردوغان به تهران نشان از تغییر مواضع ترکیه در قبال سوریه دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر اردوغان به تهران زمینه‌ای برای نزدیکی بین دو کشور بوده و نشاندهنده تغییر مواضع ترکیه در قبال سوریه است.

سفر اردوغان به تهران نشان از تغییر مواضع ترکیه در قبال سوریه دارد

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر نخست وزیر ترکیه به تهران اظهار داشت: این سفر می‌تواند نشان از تلاش ترکیه برای نزدیکی به ایران و تغییر مواضع در قبال سوریه باشد.

وی با بیان اینکه ترکیه با این سفر به دنبال تأمین منافع خود در عرصه بین‌المللی است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده و منافع خود را تأمین کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ارتباط به تأمین منافع مشترک منجر خواهد شد، ادامه داد: این سفر هم از جنبه سیاسی و هم از جنبه اقتصادی بسیار مهم خواهد بود.

وی با اشاره به شکست سیاست‌های ترکیه در قبال سوریه در ادامه ابراز داشت: وجود منافع مشترک اقتصادی بین ایران و ترکیه اهمیت این سفر را دوچندان می‌کند.

آریایی‌نژاد ایران اسلامی به دنبال برقراری ارتباط با همه کشورها است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به غیر از رژیم اسرائیل که هیچ گاه آن را به رسمیت نشناخته، مشکلی در برقراری ارتباط با کشورهای جهان ندارد.

وی در پایان سخنانش ایران اسلامی را قدرتی بزرگ در منطقه و دارای تأثیرگذاری بالا در جهان دانست و ابراز داشت: سایر کشورها برای رشد و ارتقای خود نیازمند برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول