اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

دستگیری 3 قاتل توسط پلیس آگاهی اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سه نفر به جرم قتل در شهرستان‌های زنجان و کنگاور با انجام نیابت قضایی خبر داد.

دستگیری 3 قاتل توسط پلیس آگاهی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان؛ محسن اقبالیان اظهار کرد: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان و همراهی مقام قضایی پس از دو سال پیگیری مستمر، پرونده قتل منجر به نتیجه شد و دو نفر دیگر از متهمین اصلی پرونده دستگیر شدند.

وی ادامه داد: حادثه‌ای در اوایل سال 91 اتفاق افتاد و مأموران با کشف یک جسد سوخته در حوالی شهرستان اسدآباد روبرو شدند که تحقیقات گسترده‌ای در زمینه شناسایی جسد و علل و انگیزه وقوع قتل با انجام چندین ساعت کار علمی و کارشناسی ادامه داشت که نهایتاً پس از سه ماه یکی از متهمان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد فزود: با دستگیری متهم زن این پرونده دو نفر دیگر نیز به عنوان عاملین اصلی در انجام قتل مطرح شدند که پس از وقوع حادثه، شهرستان اسدآباد را به مقصد نامعلومی ترک و تلاش برای ختم پرونده نافرجام ماند تا اینکه اخبار جدید و پیگیری پلیس آکاهی شهرستان منتج به نتیجه شد.

وی خاطرنشان کرد: 72 ساعت محل اختفای متهمان در یکی از شهرستان‌های خارج از استان تحت مراقبت قرار گرفت که در نهایت با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر مورد بازرسی واقع شد.

اقبالیان ادامه داد: با تلاش مستمر دو نفر متهم اصلی به نامهای «م» 25 ساله و «د» 45 ساله دستگیر و به پای میز محاکمه کشیده شده و پس از انجام اقدامات قضایی لازم روانه زندان شدند.

وی در بخش دیگری به دستگیری فردی 40 ساله در شهرستان کنگاور اشاره کرد که با ضرب و جرح یاعث قتل همسرش شده بود پس از چندین ماه تعقیب و مراقبت در یک عملیات پلیسی دستگیر و روانه زندان شد.

فر مانده انتظامی اسدآباد تاکید کرد: در نهایت در رسیدگی به دو فقره پرونده در حال جریان سه نفر عاملین اصلی با انجام نیابت در شهرستانهای خارج از استان، دستگیر و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/89002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول