اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حفظ و نشر ارزش‏های دفاع مقدس استان سمنان:

دوره‌های آموزشی تربیت روایتگر دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود

رئیس مرکز حفظ و نشر ارزش‏های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان سمنان گفت: دوره‌های آموزشی تربیت روایتگر دفاع مقدس در سمنان به طور مستمر برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی تربیت روایتگر دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالحسین محمدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزش و تربیت روایتگر در شرق استان سمنان به میزبانی با اشاره به برگزاری این دوره افزود: دوره تربیت و آموزش روایتگر به صورت متمرکز در نواحی شاهرود و سمنان با حضور بیش از 16 نفر از خواهران و برادر بسیجی علاقه‏مند برگزار شد.

رئیس مرکز حفظ و نشر ارزش‏های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان سمنان تصریح کرد: این دوره با همکاری واحد اردویی سپاه نواحی شاهرود و سمنان برگزار شد.

محمدی گفت: در این دوره، سرفصل‌های مختلفی تدریس شد که سیر مراحل عملیات‌ در سه مرحله آغاز تا فتح خرمشهر، فتح خرمشهر تا فتح فاو و از فتح فاو تا پایان جنگ از زمره آن است.

وی بیان کرد: سیره شهدا، معرفت جنگ، نقش رهبری در دفاع مقدس، نقش استان در دفاع مقدس و نقش بیکانگان در دفاع مقدس از دیگر سرفصل‌های آموزشی این دوره‏هاست.

محمدی تصریح کرد: اساتید این دوره‌ها، فرمانده سپاه استان، مسئول روایتگری بنیاد حفظ و نشر ارزش‏های کشور، جانشین گروه  10محرم، جانشین سپاه استان و فرماندهان و امامان جمعه شهرهای شاهرود و سمنان بودند.

رئیس مرکز حفظ و نشر ارزش‏های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره هر ساله و جزو برنامه‌های ابلاغی کشوری است و امسال با برنامه‌ریزی و حضور فعال بسیجیان با انسجام بهتری برگزار شد.

وی افزود: در پایان دوره، آزمون کتبی برگزار و به قبول‏شدگان کارت روایتگری اهدا شد و دوره عملی راویان در اردوهای راهیان نور انجام می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: راویان برگزیده در اردوهای راهیان نور در کنار پیشکسوتان ایثار و جهاد شرکت کرده و تجربیات خود را منتقل کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول