اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس شهرستان جلفا خبر داد

اعتماد بیجا عامل سرقت جواهرات در جلفا

رئیس پلیس شهرستان جلفا گفت: اعتماد بیجای فرزندان یک پیرزن در جلفا باعث سرقت جواهرات وی شد.

اعتماد بیجا عامل سرقت جواهرات در جلفا

به گزارش خبر گزاری فارس از تبریز، کاظم دهقانی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست دی ماه سرقت جواهرات پیرزنی به کلانتری 12 هادی‌شهر گزارش شد و موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از کسب اطلاعات اولیه از پیرزن و پیدا کردن سرنخ موفق شدند متهم سابقه دار به هویت «الف ـ س» را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازجویی‌های فنی متهم لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که فرزندان مالباخته مادرشان را به من سپرده بودند تا سرکشی کنم تا اینکه در روز حادثه دو عدد قرص خواب‌آور تهیه و در آب میوه حل کرده به وی خوراندم و منتظر شدم تا کاملا به خواب برود و پس از خواب رفتن پیرزن دو عدد انگشتری و جواهرات وی را سرقت کرده و در یکی از شهرستان‌های همجوار فروختم.

دهقانی افزود: اعتماد بیجا به فرد دارای سابقه و یا عدم شناسایی وی قبل از بکار گیری موجب بروز سرقت شده و با توجه به سن بالای این مادر سالخورده امکان بروز عوارض دیگر نیز متصور بود و خانواده‌ها باید جهت بکارگیری پرستار و یا نگهبان از افراد مورد اعتماد و خوش سابقه و پس از تحقیقات مورد استفاده قرار دهند تا احساس امنیت در جامعه از میان نرود.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام دارند.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول