اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

تبعیت از ولایت رمز شکست‏ناپذیری برابر دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: تبعیت از ولایت رمز شکست‏ناپذیری ملت بزرگ ایران اسلامی برابر دشمنان است و این روحیه همواره باید حفظ شود.

تبعیت از ولایت رمز شکست‏ناپذیری برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در گردهمایی اصناف بسیجی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) منطقه باغ‏زندان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به هدف تشکیل حکومت پیامبر اسلام اظهار داشت: هدف تشکیل حکومت پیامبر (ص)، هدایت مردم به سوی خیر و نیکی و صراط مستقیم و رسیدن به عبودیت بود.

وی افزود: حکومت اسلامی برای هدایت جامعه روی کار آمده است و باید به این موضوع توجه کرد که اسلام آمده تا ما را از جهالت و ذلالت برهاند و به سمت روشنایی، امید و تعالی رهنمون کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهدا امامزادگان عشق هستند و آنها پرورش‏یافتگان مکتب اسلام محسوب می‏شوند و برای حفظ حکومت اسلامی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: طاغوت با انتشار جهالت در جامعه نمی‌گذارد تا نور ولی خدا به مردم برسد و ما در دوران ستم‌شاهی از نور ولی محروم بودیم و در ظلمت به سر می‌بردیم.

مطهری خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مردی الهی و کمک مردم آگاه، توانستیم حکومت اسلامی تشکیل دهیم و نور الهی را در جهان بتابانیم و غفلت‏زدگان را بیدار کنیم.

وی با بیان اینکه جهالت در مقام، ثروت و فرزند است، اظهار کرد: در دوران طاغوت این جهالت‌ها فراوان به چشم می‌خورد و ما از نور الهی محروم بودیم و هدایت با حاکمان ظالم میسر نمی‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: اما بعد از انقلاب از جهالت به روشنایی آمدیم و حکومت اسلامی سبب شد تا به باطن خود بازگردیم و به استقلال و آزادی واقعی الهی دست یابیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان در زمان کنونی گفت: امروز دشمن با هجمه و جنگ نرم تلاش می‌کند که تخم جهالت را در جامعه بیفشاند تا نور هدایت اسلام و ولی به ما نرسد.

مطهری افزود: دشمن نتوانست در طول این سال‏ها بر ما پیروز شود؛ چرا که ما گوش به فرمان ولایت بودیم و این تبعیت سبب حفظ ما و شکست‌ناپذیر شدن ملت و نظام برابر دشمنان شد.

وی تصریح کرد: هر وقت به سخنان ولایت گوش دادیم، موفق بودیم و آنجا که به سخنان ولی گوش ندادیم، عقب ماندیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امروز در عرصه‏های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مشکل داریم و در عرصه‏های علمی و پژوهشی پیش رو و صاحب فکر، اندیشه و ایده در جهان هستیم.

وی تأکید کرد: این پیشرفت‌ها در بحث علمی به خاطر گوش دادن به سخنان ولایت است و کمبودهای ما در ابعاد دیگر مانند اقتصاد به خاطر بی‌توجهی به رهنمودهای ولایت جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: کسی که دشمن را دوست تلقی می‌کند، بر عهد خود استوار نیست و پیمان‌شکن است و باید بدانیم بصیرت و صبر دو بازوی حرکت ما در مسیر مستقیم ولایت است.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول