اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور

مدیر جدید ستاد اقامه نماز کردستان معرفی شد

طی مراسمی و با حضور قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور، محمدمهدی طالبی به عنوان مدیر جدید ستاد اقامه نماز استان کردستان معرفی شد.

مدیر جدید ستاد اقامه نماز کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید ستاد اقامه نماز استان کردستان ظهر امروز با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، ائمه جمعه شهرستان‌های مختلف استان و اعضای شورای استانی ستاد اقامه نماز در سنندج برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: احساس نیاز به عبادت در همه انسان‌ها وجود داشته و انبیا الهی برای هدایت این احساس نیاز به سوی پرستش خداوند متعال فرستاده شده‌اند.

وی افزود: دین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین آیین را برای هدایت انسان‌ها ارائه کرده و در این مسیر نیز اقامه نماز از مهمترین حرکاتی است که برای احترام به یک بزرگ انجام می‌شود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: تمام حکام تاریخ در آغازین روزهای حکومت خویش اقدام به ساخت کاخ، برج و بارو می‌کردند، اما پیامبر بزرگ اسلام پایه‌گذاری حکومت اسلامی را با ساخت مسجد آغاز کردند و اقامه نماز به عنوان اولویت تمامی امور مدنظر قرار گرفت.

زاهدی تصریح کرد‌: در رأس هر حرکت فرهنگی باید مخاطب خود را بشناسیم لذا مخاطب‌شناسی در امر ترویج فریضه نماز باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: باید با نیازسنجی به سوی پاسخگویی به نیاز مخاطبان گام برداریم لذا در این راستا از همه صاحب‌نظران دانشگاهی و نخبگان تقاضا می‌کنیم برای گسترش فعالیت‌های مرتبط با اقامه نماز در استان ما را یاری نمایند.

در پایان این مراسم نیز از خدمات حجت‌الاسلام ابوطالبی تجلیل به عمل آمد و محمدمهدی طالبی به عنوان مدیر جدید ستاد اقامه نماز کردستان معرفی شد.

گفتنی است محمدمهدی طالبی، محصل حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی بوده و سوابقی چون مدیریت دارالقرآن مؤسسه مؤتلفه اسلامی و معاونت فرهنگی این مجموعه را در کارنامه خویش داراست.

انتهای پیام/79006/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول