اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

مسئولان فراموش نکنند در پرتو انقلاب اسلامی مسئول شده‎اند

امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان باید بدانند که در پرتو این انقلاب مسئول شده‌اند و باید بصیرت و معرفت خود را نسبت به انقلاب نشان دهند.

مسئولان فراموش نکنند در پرتو انقلاب اسلامی مسئول شده‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای بیان ارزش‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران برای غلبه بر طاغوتیان است.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت‌ها و تجلیل‌ها باید در متن خود، آموزش و تعلیم آموزه‌ها را داشته باشند، گفت: برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر، گرامیداشت آن فراز پرشکوه تاریخی، یادآور نهضت حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی‌های مردم مملکت در سرنگونی رژیم استبدادی و برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران، پیمان مجدد امت با انقلاب و رهبری معظم انقلاب و دهه آموزش آموزه‌های انقلاب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دهه فجر، دهه‌ رونمایی مجدد از اسلام ناب محمدی (ص) است، افزود: همواره آرزوی پیامبران و معصومان (ع)، استقرار حکومت اسلامی بوده است که این اصل در ایران اسلامی محقق شد و سرآغازی بزرگ برای کاری مهم در عمود تاریخ بود که تحول اساسی در نظام سیاسی و حتی اعتقادی جهان داشته است.

صفایی بوشهری دهه فجر را نماد انقلاب اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: تمامی مردم و مسئولان باید این دهه را گرامی بدارند چون دهه فجر، یک دهه نیست بلکه نماد پیروزی انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر تصریح کرد: مسئولان عزیز باید بدانند که در پرتو این انقلاب مسئول شده‌اند و باید هم بصیرت و معرفت خود را نسبت به انقلاب نشان دهند و هم در این عرصه همکاری کنند و پیشگام باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب تنها متعلّق به نسل اول انقلاب نیست بلکه متعلّق به تاریخ بشریت، ایران، حال و آینده است، بیان کرد: دهه فجر باید آلبوم تمامی حوادث تلخ و شیرین، خدمات و آثار انقلاب و از آن طرف، آلبوم آموزه‌ها و کتاب آموزش آموزه‌های انقلاب به نسل‌های حال و آینده باشد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: در بزرگداشت انقلاب، نباید تنها به چاپ یک پوستر و کتاب بسنده کرد بلکه باید کوشش شود با ارائه برنامه‌ها در قالب‌های جذاب و کرسی‌های بازخوانی و بازکاوی علل انقلاب و آثار آن، این مطالب آموزش داده شود.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در راهپیمایی روز 22 بهمن، مردم جواب آمریکا، جان کری و اوباما را چنان خواهند داد که دیگر هیچگاه صحبت از گزینه نظامی نکنند.

انتهای پیام/66006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول