اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

آمریکا با مطرح کردن گزینه نظامی شرایط نابودی خود را فراهم می‌کند

امام جمعه بوشهر گفت: اینکه آمریکا مدام از گزینه نظامی علیه ایران صحبت می‌کند نشانه ضعف فکری آنان است و با این کار زمینه نابودی خود را فراهم می‌کنند.

آمریکا با مطرح کردن گزینه نظامی شرایط نابودی خود را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان استان بوشهر با تشریح شرایط کنونی جهان و با بیان اینکه گزینه نظامی روی میز آمریکا، یعنی مواجه شدن آنها با تمام مسلمانان انقلابی جهان، گفت: گزینه نظامی آمریکا، آغازی برای مرگ آنها و پیروزی مستضعفین جهان است.

وی بیان داشت: گزینه نظامی آمریکا، به معنای از بین بردن آمریکا به دست خود در یک فرایند قوی نظامیِ اسلامی توسط رزمندگان اسلام است. گزینه نظامی آمریکا نشان از ضعف فکری، عقلی و مدیریتی و نشان از سفاهت سیاسی نظامی آمریکا دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی است و پشتوانه خدا، پیامبر و اهل بیت را دارد، تأکید کرد: اگر آمریکا بخواهد کوچک‌ترین حرکت نظامی در قبال ایران انجام دهد همین منطقه گورستان دفن ابدی آنها خواهد شد و این آرزوی تمامی انقلابیون جهان است.

صفایی بوشهری در ادامه خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان نباید در قبال تهدیدات آمریکا سکوت کنند بلکه باید محکم جواب تهدیدات آنها را بدهند و جلوی آنها بایستند و هیچگاه نباید کوتاه بیایند.

وی گفت: ایران کشوری مستقل، قوی، دارای پیشرفت و دارای بنیادهای قوی مردمی، اسلامی، دینی و الهی است و تمام جهان باید با ایران با منطق و ادب صحبت بگویند.هم اکنون در فضای سیاسی جهان، تحولاتی صورت گرفته به ویژه در عرصه کنفرانس ژنو و مسئله انرژی هسته‌ای ایران و این نرمشی که دولت در این قبال انجام داده نباید موجب گستاخی آمریکا شود که مکرراً از گزینه نظامی صحبت کند و با زبان تهدید با ایران اسلامی سخن بگوید.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه گزینه‌های نظامی آمریکا هیچگاه در طول تاریخ موفق نبوده، عنوان کرد: گزینه نظامی همیشه روی میز آمریکا بوده است و این چیز جدیدی نیست اما ایران اسلامی با کشورهای دیگر خیلی فرق می‌کند.

وی گفت: زبان تهدید، زبان انسان نیست بلکه زبان افراد بی‌منطقی است که قدرت سخن، منطق و برهان ندارند و می‌خواهند دست نظامی بلند کنند اما اگر بخواهند با دست نظامی علیه ایران فعالیت کنند، تمام مردم مسلمان جهان و ایران، دست آنها را قطع خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول