اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

رویکرد رسانه ملی جریان‌سازی ظرفیت‌های مردمی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب باید حضور مردم را در قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق جریان‌سازی ظرفیت‌های مردمی بدون غلو و برزگ‌نمایی انعکاس دهند.

رویکرد رسانه ملی جریان‌سازی ظرفیت‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد باقر کشفی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر در سخنانی اظهار داشت: رسانه‌ها باید واقعیت‌های پنهان و آشکار مردم در خلق حماسه‌های فرهنگی، سیاسی و انقلابی را برای نسل جوان برجسته و آشکار کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها نباید از بعد عمرانی عملکردها را مورد مقایسه قرار داد، افزود: باید بحث‌های سخت و نرم‌افزاری خدمات ارائه شده را در قالب فکر، اندیشه، خلاقیت و پیشرفت‌های علمی تبیین کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خاطرنشان کرد: باید برگزاری آیین‌ها و جشن‌های انقلاب اسلامی به ویژه دهه مبارک فجر القاکننده پیروزی نظام جمهوری اسلامی باشد، که مقام معظم رهبری در این راستا می‌فرمایند باید فرهنگ ذیل موضوعی نباشد و سیاست و اقتصاد در کنار فرهنگ قرار گیرد، تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌ها باید از شیوه کلیشه‌ای خارج و با روحیه پرسش‌گری نو، سازنده به رویدادهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پرداخته شود.

کشفی بیان داشت: پخش تصویری و صدای راهپیمایان، برگزاری تصاویر جذاب موسیقی در قالب برنامه‌های شاد، تئاتر، نمایش و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه فجر از سوی رسانه ملی اجرا می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: همان‌گونه که در حزن ائمه معصومین باید گریست، در شادی‌ها نیز لازم است با برنامه‌ریری متنوع روحیه شادابی را در جامعه نهادینه کرد.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول