اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح چند کانون فرهنگی و هنری مساجد در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر امسال، چند کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

افتتاح چند کانون فرهنگی و هنری مساجد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام هادی جعفری‌راد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دهه فجر در سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: برگزاری جشنواره سرود و تئاتر با موضوعات انقلاب و دفاع مقدس در بین کانون‌های فرهنگی فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد دهه مبارک فجر است.

مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان کرد: آذین‌بندی مساجد و محلات با مشارکت مردم و شهرداری، برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مساجد، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اداره، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و جشنواره پرواز بادبادک‌ها از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در کانون‌های مساجد سراسر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پروژه‌های ساماندهی گلزارهای شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای بزمان، سراوان و خاش و برپایی نمایشگاه آثار و تصاویر شهدا نیز در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

دبیر کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری گفتمان دینی در مدارس منتخب زاهدان، گردهمایی روحانیون و طلاب شیعه و سنی، همایش هئیات مذهبی و انجمن‌های اسلامی و مساجد سیستان و بلوچستان و برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/75004/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول