اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد

افتتاح مجتمع فرهنگی‌ورزشی و توانبخشی ایثار گیلان تا 24 ماه دیگر

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مجتمع فرهنگی‌ورزشی و توانبخشی ایثار گیلان 24 ماه دیگر افتتاح می‌شود

افتتاح مجتمع فرهنگی‌ورزشی و توانبخشی ایثار گیلان تا 24 ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدحسین هادیانی امروز در سفر یک‌روزه خود به گیلان در بازدید از پروژه‌های بنیاد شهید این استان کیفیت آنها را خوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی‌ورزشی و توانبخشی ایثار گیلان، 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: این پروژه 24 ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه بازسازی گلزار شهدای امامزاده هاشم رشت به اتمام رسیده است، تصریح کرد: این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول میانگین بازسازی گلزارهای شهدا در کشور را 52 درصد و در گیلان 94 درصد عنوان کرد و افزود: بازسازی 16 گلزار شهدا در گیلان باقی‌مانده است.

وی ایثارگران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را سرمایه‌های‌ گرانبهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: باید در خدمت به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

هادیانی ساماندهی مزار شهدا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهم و نیازمند عزمی جدی دانست و یادآور شد: شهدا و ایثارگران با رشادت و دلاوری وصف‌ناپذیری در راه حق علیه باطل در طول هشت سال جنگ تحمیلی جنگیدند و امروز ملت غیور ایران باید از آرمان‌های این دلاور مردان پاسداری کنند.

وی استقلال و آزادی امروز ایران اسلامی را مرهون از جان گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: باید تمام مسئولان و مردم با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای رفاه بازماندگان شهدا و ایثارگران گام بردارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان نیز در حاشیه مراسم بازدید مذکور اظهار کرد: امیدواریم اعتبارات پیش‌بینی شده در زمان مناسب تخصیص یابد تا شاهد سرعت عمل در بهره‌برداری از پروژه‌ها باشیم.

احمد اسماعیلی افزود: پس از تکمیل بازسازی گلزارهای شهدا، مرمت، بهسازی و نگهداری مزارهای متبرک شهدا در دستور کار است.

به گزارش فارس، هادیانی امروز از فاز نخست مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثار گیلان و روند رو به رشد پروژه گلزار شهدای امامزاده هاشم سراوان رشت بازدید کرد.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول