اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر سرعین:

جهش گردشگری در سرعین با جذب سرمایه‌گذار امکان‌پذیر است

سخنگوی شورای شهر سرعین گفت: جهش گردشگری در منطقه سرعین تنها با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی امکان‌پذیر است که این رویکرد در دولت جدید جزو هدف‌گذاری‌های اصلی است.

جهش گردشگری در سرعین با جذب سرمایه‌گذار امکان‌پذیر است

توحید دنیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما امروز در شرایطی قرار داریم که باید بر مبنای عقلانیت و گفتمان راستین انقلاب اسلامی پا در مسیر توسعه و شناساندن ظرفیت‌های خود داشته باشیم به طوری که در این حرکت شاخص حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه مردم و اصلاح نظام اقتصادی یکی از ضروریت‌ها است.

وی مبنای اقتصاد مقاومتی را دوری از اتکا به بودجه عمومی کشور به نفت و کاستن از این سیاست ظالمانه اعلام کرد و افزود: ما باید به سمت استقلال و خودکفایی اقتصادی با محوریت صنعت کشاورزی و گردشگری حرکت کنیم که استان اردبیل در هر سه شاخص دارای قابلیت بی‌نظیر است.

سخنگوی شورای شهر سرعین یادآور شد: در بین این شاخص‌ها شاخص توسعه یافتگی گردشگری بسیار مهم و اساسی است به طوری که رونق صنعت گردشگری اقتصاد مولد ما را روز به روز پویاتر و پررنگ‌تر کرده و سبب می‌شود تا در تامین بودجه عمومی کشور دچار خلا و یا کمبود نباشیم بلکه از قبل صنعت گردشگری بتوانیم با درآمدزایی بیشتر و رونق و تحول اساسی در این حوزه کمک کنیم.

دنیایی تاکید کرد: شورای شهر سرعین و شهرداری به تبعیت از سیاست اقتصادی کشور تلاش می‌کند تا با مدنظر قراردادن تامین زیرساخت‌ها گردشگری سرعین را بیش از گذشته متحول کند که در این تحول‌آفرینی نقش مجموعه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نقش شاخص، ممتاز و پیشتاز است.

این مسئول وجود 120 هتل و هتل آپارتمان در سرعین، ‌وجود چندین آبگرم شاخص، افزایش مکان‌های تفریحی و توریستی و توانمندی بالا در حوزه طبیعت‌گردی و توریسم درمانی را مبنای سرمایه‌گذاری اساسی در جهش جدی در این حوزه بیان کرد و گفت: با سیاست‌گذاری که دولت تدبیر و امید دارد جهش گردشگری در سرعین به صورت چشمگیر دور از دسترس نیست و ما می‌توانیم با توجه به رونق اقتصادی و افزایش گردشگران و توریسم خارجی در مهار بیکاری و معضلات آن قدم‌های جدی برداریم.

سخنگوی شورای شهر سرعین خاطرنشان کرد: ما امروز با گذر از یک دوره رکود در جذب توریسم خارجی به دلیل تبلیغات سوء که وجود داشت موفق شدیم در حوزه جلب و جذب سرمایه‌گذاران و توریسم خارجی موفق عمل کنیم و پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارند که در سال 2014 میلادی ایران جزو 14 کشور هدف گردشگری قرار می‌گیرد که قلب گردشگری ایران سرعین در این بین نقش ممتاز و بی‌نظیر خواهد داشت.

دنیایی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: ما برای جشنواره گردشگری زمستانی سرعین که روز جمعه گشایش می‌یابد میهمانانی از کشورهای مختلف دعوت کردیم تا در این آیین شرکت کنند تا لذت زمستان را در شهر چشمه‌های بهشتی حس کرده و بچشند تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر پرآوازگی سرعین در گردشگری را به شکل همه فصلی شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول