اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/22

ساور علیا: پیروزی انقلاب در اطراف مسجد صورت گرفته است

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی در اطراف مسجد صورت پذیرفته است.

ساور علیا: پیروزی انقلاب در اطراف مسجد صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ساورعلیا صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مساجد دارای کارکردهای گوناگونی هستند که از جمله مهمترین آن‌ها کارکرد در حوزه فرهنگی و نیز رسانه‌ای است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی مساجد تنها کارکرد مذهبی ندارند و مراکز سیاسی، عبادی، اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی نیز هستند و در جریان مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم‌شاهی و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی سنگر انقلاب بوده و هست و بنابراین همواره باید پیشرو باشد.

این مسئول ضمن بیان اهمیت برگزاری مراسم باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد عنوان کرد: با ائمه جماعات هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته که در بین نمازهای مغرب و عشاء ایام‌الله دهه مبارک فجر در ارتباط با وقایع انقلاب اسلامی سخنرانی کرده و از نمازگزاران برای خاطره‌گویی بهره گیرند.

وی آذین‌بندی و چراغانی کردن درب مساجد، برگزاری 20 کرسی تلاوت در مساجد محوری شهرستان، پخش ندای «الله اکبر» از بلندگوی مساجد در شب 22 بهمن و ارسال پیامک عناوین ایام‌الله دهه مبارک فجر به ائمه جماعات و فعالان مساجد را برخی از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان ورامین دانست.

سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مدنی شهرستان‌های ورامین و قرچک افزود: هماهنگی با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جهت تبلیغ و نصب بنر با موضوعات و اشعار دهه مبارک فجر به خصوص با استفاده و بهره‌برداری از سخنان معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در ارتباط با موقعیت، پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی در اطراف مسجد صورت پذیرفته است.

وی برگزاری برنامه‌های عمومی ویژه دهه مبارک فجر در 10 مسجد محوری شهرستان با دعوت از سخنرانان برتر کشوری برای تبیین انقلاب اسلامی برای جوانان و انعکاس خبری برنامه‌های مساجد در ایام الله دهه مبارک فجر در پرتال فرهنگی امور مساجد و ماهنامه اختصاصی امور مساجد تهران از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

انتهای پیام/2462/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول