اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خبر داد

برگزاری 19 هزار ساعت کلاس در خصوص مدیریت پسماند با حضور اساتید ژاپنی

مدیرکل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: 19 هزار ساعت کلاس آموزشی در خصوص مدیریت پسماند با استفاده از اساتید برجسته ژاپنی در کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری 19 هزار ساعت کلاس در خصوص مدیریت پسماند با حضور اساتید ژاپنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود احمدی صبح امروز در سمینار ملی مدیریت پسماند شهری که در هتل آسیا مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای زباله در کشور، مدیریت پسماند موضوعی است که از اهمیت بسزایی برخوردار است که متاسفانه در حال حاضر مدیریت آن مطلوب نیست.

وی افزود: در صورت ادامه وضع موجود با مشکلات زیست محیطی در کشور مواجه می‌شویم و حتی ممکن است به دلیل حجم بالای گازهای گلخانه‌ای از سوی سازمان‌های بین‌المللی جریمه نیز شویم.

احمدی ادامه داد: در بحث مدیریت پسماند قانون کشور ما جوان است و از نظر دانش فنی نیز در کشور با کمبودهایی مواجه هستیم که وظیفه ما در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور این بود که به مدیران و کارشناسان پسماند کمک کنیم که جلسات و کارگروه‌های در این ارتباط تشکیل شود.

مدیرکل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور تصریح کرد: بر همین اساس از سال 1386 از سوی وزارت کشور با آژانس همکاری مدیریت پسماند ژاپن جلساتی برگزار کردیم و مدیران شهری ما برای آموزش به ژاپن سفر کردند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: سیستم مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ژاپن درخصوص پسماند پیشرو در کشورهای دنیا است و بر اساس قرارداد دو نوع همکاری با آژانس مربوطه داشتیم که یکی اعزام مدیران به کشور ژاپن بود و دیگری حضور جمعی از اساتید برجسته ژاپن در ایران برای آموزش مدیران شهر که در این خصوص در مجموع 19 هزار ساعت کلاس آموزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول