اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر عنوان کرد

تسریع در جابه‌جایی پلیس راه اهر

فرماندار اهر تسریع در جابه‌جایی محل پلیس راه فعلی را به علت قرار گرفتن در حوزه شهر اهر یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان برشمرد.

تسریع در جابه‌جایی پلیس راه اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان اهر تسریع در جابه‌جایی محل پلیس راه فعلی را به علت قرار گرفتن در حوزه شهر اهر یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان برشمرد و خواستار اختصاص اعتبارات لازم از سوی سازمان راهداری و امور حمل و نقل استان برای تحقق این امر شد.

وی افزود: زمین لازم از سوی اهالی منطقه به صورت رایگان آماده شده که در صورت اختصاص اعتبارات لازم این پروژه عملیاتی می‌شود.

این مسئول همچنین ترمینال فعلی این شهرستان را متناسب با نیازهای شهرستان ندانست و افزود: ترمینال فعلی فاقد امکانات مختلف رفاهی و خدماتی بوده که این امر موجب نارضایتی شهروندان و مسافران شده که در این زمینه شورای شهر و شهرداری با هماهنگی سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها نسبت به جابه‌جایی و احداث ترمینال جدید در خور مردم منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار شهرستان اهر همچنین با انتقاد از تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی در شهرستان اهر که یکی از جایگاه موجود شهرستان را تشکیل می دهند از مسئولان ذی‌ربط خواست برخورد لازم را با جایگاه‌های متخلف انجام دهند تا مردم منطقه که شاهد صف‌های طویل نباشند.

صدیقی متذکر شد: خوشبختانه با پیگیری‌های لازم مکان احداث پلیس راه که هم‌اکنون تعدادی از مراکز امداد هلال احمر، اورژانس، مجتمع خدماتی گردشگری و میراث فرهنگی نیز در این مکان استقرار یافته‌اند می تواند در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مؤثر باشد.

انتهای پیام/60001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول