اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

سالانه 912 میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله در کشور هزینه می‌شود

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: سالانه 912 میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله در کشور هزینه می‌شود.

سالانه 912 میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله در کشور هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل‌الله کاظمی صبح امروز در سمینار ملی مدیریت پسماند کشور که در هتل آسیای مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اتفاق مبارکی که امروز شکل گرفته این است که مدیران پسماند شهری کشور از تکنولوژی پسماند که در کشورهای پیشرفته در حال انجام است آشنا می‌شوند و امیدوارم در بومی‌سازی آن نیز گام‌هایی برداشته شود.

وی تاکید کرد: تفاوت این سمینار با سمینارهای گذشته در این است که توانستیم با کمک ژاپن، تکنولوژی‌ و مدیریت‌های پسماند را در ایران اجرایی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه جمع‌آوری زباله از سطح شهرها صدها میلیارد هزینه دارد، اضافه کرد: برای جمع‌آوری زباله در کشور سالانه 912 میلیارد تومان هزینه می‌شود اما خروجی این زباله‌ها مشهود و معلوم نیست و به نظر من به عنوان یک کارشناس، آفتی که در بحث مدیریت پسماند داریم عدم مدیریت صحیح در این خصوص از جمع‌آوری زباله تا دفع آن است.

کاظمی تصریح کرد: اقدامی که ما در مشهد انجام دادیم می‌تواند پایه و اساس کارگاه‌ها باشد و ما در مشهد تا زمانی که وسایل مربوط به تفکیک زباله را بومی نساختیم آن را اجرایی نکردیم.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول