اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشمر؛

بیش از 20 میلیارد ریال پیش‌نویس توافق در انتظار پاسخ شهرداری است

شهردار کاشمر با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری کاشمر و عدم امکان توافق جدید گفت: در حال حاضر بیش از 20 میلیارد ریال پیش‌نویس توافق برای تملک زمین که ارزیابی و مراحل اولیه آن انجام شده در انتظار پاسخ شهرداری است.

بیش از 20 میلیارد ریال پیش‌نویس توافق در انتظار پاسخ شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جعفر سلیمانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر اظهار داشت: با توجه به بضاعت و داشته‌های شهرداری پیشنهاد می‌کنم که انجام هرگونه توافق با بررسی و انجام کارشناسی بر اساس بودجه شهرداری اولویت‌بندی شود تا از معطلی و سرگردانی مراجعه‌کنندگان به شهرداری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه یک مدیر برای آشنایی به سیستمی که تازه وارد آن شده فرصت بیشتری نیاز است تا بتواند با بررسی شرایط نسبت به برنامه‌ریزی کارها اقدام کند؛ یادآور شد: اگرچه در زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم اعلام شد که شهرداری هیچ‌گونه بدهی ندارد اما متأسفانه سه روز قبل زمانی که می‌خواستم خریدی انجام دهم مسئول مالی شهرداری اعلام کرد با توجه به این که طلبکارانی در اولویت پرداخت قرار دارند، این امکان وجود ندارد.

شهردار کاشمر بدهی 3 میلیارد و 750 میلیون ریالی برای املاک خریداری شده، 2 میلیارد ریال اسناد تأیید شده در مرحله صدور چک و بیش از 10 میلیارد ریال فاکتور مربوط به خریدهای قبلی در کارپردازی را از جمله تعهدات شهرداری کاشمر عنوان و خاطرنشان کرد: در این مدت باقی‌مانده تا پایان سال باید در راستای تعیین تکلیف و تسویه این تعهدات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از محل درآمد‌های سیستم در دو ماه آینده باید حقوق و پاداش کارکنان و هزینه‌های جاری شهرداری را پرداخت کنیم، ابراز داشت: درآمدهای فعلی شهرداری جوابگوی انجام توافقات زمین نیست و در این مدت باید تعهدمان را نسبت به توافقات انجام شده قبلی عملی کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر موجودی شهرداری کاشمر تنها 10 قطعه زمین معوض بوده که نظر اعضای شورا نیز بر حفظ وضعیت موجود است تصریح کرد: امیدواریم تا دو ماه آینده با مذاکراتی که با مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام داده‌ایم 178 قطعه زمینی که از این اداره‌کل طلبکار هستیم را احیا کنیم.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول