اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

موضع‌گیری شوراییان شهر کاشمر به حضور خبرنگاران در جلسات

شهردار و اعضای شورای شهر کاشمر در جلسه علنی این شورا نسبت به حضور خبرنگاران در جلسات علنی جبهه‌گیری کردند.

موضع‌گیری شوراییان شهر کاشمر به حضور خبرنگاران در جلسات

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر صبح امروز در بیست و ششمین جلسه علنی خود در دوره چهارم این بار نیز با کنایه به حضور خبرنگاران، آنها را مورد تفقد قرار دادند و به نوعی حضورشان را در جلسات علنی مانع از بیان برخی حرف‌ها دانستند.

جعفر سلیمانی شهردار جدید کاشمر که آغاز فعالیتش به یک ماه نمی‌رسد؛ اعلام کرد که اگر جلسه به صورت غیرعلنی باشد می‌توانیم مسائل و موضوعات را بازتر مطرح کنیم.

در ادامه سیدحسین حسینی رئیس شورای شهر نیز با تأیید حرف شهردار گفت: اشکالی ندارد این موضوع را تکرار کنیم که جلسات را به صورت غیرعلنی برگزار کنیم.

جعفر سلیمانی همچنین با اشاره به برخی نواقص در قراردادها و لزوم بررسی آن خواستار برگزاری جلسه شورا به صورت غیرعلنی برای روشن شدن وضعیت آنها شد.

سایر اعضای شورا نیز در این جلسه مدعی بودند که خبرنگاران با حضور در جلسات شورا تنها به دنبال سوژه هستند و آن بخشی که مدنظرشان است را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به جبهه‌گیری‌های سایر همکارانش برای حضور خبرنگاران گفت: این به ضرر شما است چرا که شما را نامحرم می‌دانند. به همین دلیل برای جلوگیری از تنش و تبعات، مطالب را ابتدا به رؤیت سخنگوی شورا برسانید.

به گزارش فارس، شورای اسلامی شهر کاشمر در دوره چهارم در بدو آغاز به کارش بیش از 10 جلسه شورا را به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار کرده است.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول