اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/170

آزادگان: یک مدار 230 کیلوولت برق از خط نیروگاه گیلان دهه فجر در رشت افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از بهره‌برداری پروژه ورود و خروج یک‌مدار 230 کیلوولت از خط دومداره نیروگاه گیلان ‌ـ رشت شمالی دهه فجر در پست جدید عضدی این شهر خبر داد.

آزادگان: یک مدار 230 کیلوولت برق از خط نیروگاه گیلان دهه فجر در رشت افتتاح می‌شود

کریم آزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت پروژه مذکور را در پست عضدی جدید این شهر به طول حدود 82 کیلومتر مدار با 15 دستگاه دکل 230 کیلوولت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از فروردین سال 88 آغاز شده بود، گفت: دهه فجر امسال یک‌مدار از پروژه مذکور افتتاح می‌شود.

این مسئول پروژه خط دومداره نیروگاه گیلان ‌ـ رشت شمالی در پست جدید عضدی این شهر را معادل 18 هزار و 500 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این پروژه با تغذیه پست 230 کیلوولت به 63 کیلوولت عضدی جدید و به منظور افزایش پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع برق اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تغذیه مطمئن پست‌های فوق توزیع شهرستان رشت را از دیگر اهداف اجرای پروژه مذکور ذکر کرد و یادآور شد: ممانعت‌های حقوقی و کمبود نقدینگی از دلایل مشکلات اجرای پروژه مذکور بود.

انتهای پیام/2300/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول