اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

ترافیک آزادراه تهران – کرج معضلی ‌فرااستانی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ترافیک آزادراه تهران - کرج معضلی فرااستانی بوده و رفع آن نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی است.

ترافیک آزادراه تهران – کرج معضلی ‌فرااستانی است

مجید سریزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات به صورتی هستند که در خارج از حوزه شهری و حتی استانی اثر می‌گذارند و به همین دلیل برای رفع آنها باید نگاه ملی داشت و از دستگاه‌های اجرایی در سطح کشوری و اعتبارات ملی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ترافیک و حجم بالای تردد در آزادراه تهران – کرج نیز از جمله این موارد است و روزانه صدها هزار نفر از این مسیر برای رسیدن به پایتخت و یا بالعکس استفاده می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: یکی از مشکلات اصلی شهرستان کرج و استان البرز نیز همین ترافیک اتوبان کرج است و اوج مشکل نیز در حد فاصل پل فردیس ایجاد می‌شود.

سریزدی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه پس از تغییرات دولت و حضور استاندار جدید در البرز چندین مرحله مسئولان ارشد استان و همچنین مدیران شهرداری کرج از این آزادراه بازدید کرده‌اند، آیا برای رفع مشکلات فوق به ویژه ترافیک اتوبان راه‌‌حل جدیدی در دستور کار است، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های استانداری رفع ترافیک این محور است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر آخرین بازدید را به همراه مدیران ارشد استان، مدیریت شهری کرج و همچنین فرماندهان انتظامی و راهنمایی رانندگی داشتیم.

سریزدی افزود: کارهای مطالعاتی برای رفع و یا حداقل کاهش ترافیک اتوبان کرج انجام شده و چندین پروژه به صورت همزمان در حال انجام است که از جمله آنها می‌توان به اتصال بزرگراه همت به کرج و همچنین تعریض اتوبان اشاره کرد.

وی ادامه داد: نقطه اصلی ترافیک اتوبان محدوده پل فردیس است و مقرر شد اداره راه و شهرسازی استان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری کرج طرحی را برای مقابله با افزایش ترافیک این محدوده ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: ترافیک آزادراه تهران – کرج یک معضل فرااستانی است و باید با همکاری دستگاه‌ها در سطح کشوری و تخصیص اعتبارات ملی راهکارهای رفع این معضل اجرا شود.

سریزدی افزود: استانداری البرز در تلاش است تا با جذب این همکاری‌ها و استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان، طرح‌های کارشناسی برای کاهش ترافیک این محور مهم کشوری را اجرایی کند.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول