اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان تأکید کرد

تقویت روحیه استکبارستیزی مردم در برنامه‌های دهه فجر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید در راستای تقویت روحیه استکبارستیزی در بین اقشار مختلف جامعه باشد.

تقویت روحیه استکبارستیزی مردم در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، انقلاب اسلامی را هدیه الهی و امانتی در نزد ملت ایران دانست و اظهار داشت: امروز در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نسل جوان را با مفهوم انقلاب اسلامی و دلایل قیام ملت ایران و منشاء مخالفت‌های دشمنان انقلاب اسلامی آشنا کرد.

وی در ادامه از برگزاری 10 برنامه پرده‌خوانی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان خبر داد و افزود: برنامه‌های پرده‌خوانی انقلاب اسلامی با حضور اساتید خبره از قم، بعد از نماز مغرب و عشاء در 10 مسجد شاخص این شهرستان در ایام دهه فجر یکی از برنامه‌های شاخص ویژه این ایام است.

مسئول کمیته قرآنی و هیئت‌ها و مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان خاطرنشان کرد: برگزاری هفت محفل انس با قرآن با حضور قاریان، حافظان و گروه تواشیح با حضور اساتید برجسته در کاشان و چهار شهر قمصر، برزک، نیاسر و مشکات یکی دیگر از برنامه‌های شاخص جشن‌های دهه فجر در این شهرستان است.

وی همچنین از برگزاری 400 برنامه گل‌واژه‌های قرآنی در سه دبیرستان و یک دبستان کاشان خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها ویژه نوجوانان و جوانان و به منظور تشویق و تجلیل از قاریان دانش‌آموز مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی، حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن، استقرار ایستگاه‌های صلواتی در مسیرهای راهپیمایی و توزیع شرینی توسط هیئت‌های مذهبی کاشان در راهپیمایی روز 22 بهمن را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد.

وی همچنین، گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی در روز 19 بهمن، گردهمایی مبلغان و خانم جلسه‌ای‌ها در روز 16 بهمن در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی کاشان و محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور قاریان برجسته کشوری را از دیگر برنامه‌های شاخص و ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول