اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر ماه

حامیان ماهنشانی 900 میلیون ریال به ایتام کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از کمک 900 میلیون ریالی حامیان خیر ماهنشانی به ایتام زیر پوشش این نهاد تا پایان آذر ماه خبر داد.

حامیان ماهنشانی 900 میلیون ریال به ایتام کمک کردند

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکرام ایتام یکی از سنت‌های حسنه در دین اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره در رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان و ایتام پیشگام بودند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز این سنت حسنه با اجرای طرح اکرام ایتام صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح اکرام ایتام حامیان و خیرین با قبول تعهد پرداخت ماهیانه مبلغی به حساب ایتام کفالت آنها را قبول می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اجرای این طرح حسنه توسط کمیته امداد ماهنشان اذعان داشت: در حال حاضر 167 یتیم زیر پوشش کمیته امداد هستند و حمایت از آنها به عهده 615 حامی است.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان در حمایت از ایتام زیر پوشش این نهاد تصریح کرد: تا پایان آذر امسال حامیان خیر ماهنشانی 901 میلیون ریال به ایتام این شهرستان کمک کردند.

غفاری در ادامه از اجرای طرح مفتاح‌الجنه با همکاری خیرین و حامیان خبر داد و اضافه کرد: مفتاح‌الجنه طرحی است که براساس آن امدادگران با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها اقدام به بازدید از منازل مددجویان در طول سال کرده و از آنها دلجویی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد با اجرای طرح مفتاح‌الجنه اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند، تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی مسئولان و خیران با فقرا و تقویت و تحکیم روابط عاطفی با خانواده های محروم به ویژه فرزندان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/73005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول