اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد خبر داد

برگزاری 16 مسابقه ورزشی در بروجرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد گفت: 16 مسابقه ورزشی در بروجرد در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

برگزاری 16 مسابقه ورزشی در بروجرد

محمود ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: ورزشکاران بروجردی در مسابقاتی که به منظور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است، در  16رشته مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی گفت: برگزاری مسابقات پرورش اندام، دو صحرانوردی، تکواندو لیگ باشگاه‌ها و مسابقات کونگ‌فو لیگ باشگاه‌ها برخی از مسابقات برگزار شده، در این ایام است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات شطرنج در رده‌های سنی نوجوانان وجوانان، مسابقات والیبال باشگاه‌ها و کیک بوکس باشگاه‌ها نیز از دیگر مسابقات در نظر گرفته شده، برای ایام پیروزی انقلاب است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد مسابقات بسکتبال باشگاه‌ها، جودو، تنیس روی میز و ورزش زورخانه‌ای را از دیگر مسابقات در این دهه عنوان کرد.

وی توضیح داد: مسابقات تیراندازی و فوتسال نیز در مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد اضافه کرد: برپائی همایش ورزش‌های رزمی، صعود گروه‌های کوهنوردی به قله‌های گرین و اشترانکوه و شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر دهه فجر انقلاب اسلامی است.

ترابی افزود: این مسابقات در سالن‌های ورزشی طالقانی، الغدیر، کاروان، امام علی (ع)، روستای اسد خانی، باشگاه‌های نصر و وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول