اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با دهه فجر

100 عنوان برنامه در مدارس شاهرود اجرا می‏شود

بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود در دهه مبارک فجر، بیش از 100 عنوان برنامه در واحدهای مقاومت بسیج مدارس برگزار می‏کند.

100 عنوان برنامه در مدارس شاهرود اجرا می‏شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: در گرامیداشت دهه مبارک فجر و بهار انقلاب اسلامی و در راستای تبیین و ترویج اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، برنامه‌های متنوعی به همت بسیج دانش‌آموزی مدارس برگزار می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه در این دهه گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر با زنگ انقلاب هم‏زمان با سالروز ورود امام راحل به میهن در روز شنبه، 12 بهمن آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود افزود: نواختن زنگ مقاومت، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و نقش آینده‌سازان و دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های این دهه مبارک است.

اسماعیلی تصریح کرد: برگزاری مسابقه ساخت بهترین کلیپ از فعالیت‌های بسیج مدرسه در دهه مبارک فجر با دوربین‌های خانگی و تلفن همراه و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی از برنامه‌های واحدهای مقاومت بسیج است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، دارت، طناب‌کشی و شنا در مقاطع امیدان پویندگان و پیشگامان و برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین در مدارس با موضوع افق پیش روی انقلاب اسلامی از برنامه‌هاست.

وی با اشاره به روز فناوری فضایی گفت: برگزاری مسابقه موشک‌های پرنده به مناسبت این روز برای مدارس خاص و برگزاری محافل انس با قرآن در واحدها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود بیان کرد: حضور سازمان‏یافته دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه شهرهای شاهرود، بسطام، رودیان، مجن و کلاته‏خیج و برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در واحدهای پیشگام دخترانه از جمله برنامه‌های اجرایی این دهه مبارک است.

اسماعیلی با اشاره به شهادت حضرت معصومه (س) در این دهه گفت: برگزاری برنامه‌های عزاداری و بزرگداشت این بانوی بزرگوار در واحدهای بسیج مدارس دخترانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با این موضوع از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برپایی ایستگاه شادی در روز 22 بهمن با حضور هنرمندان شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: علاوه بر حضور سازمان‏یافته و پرشکوه دانش‌آموزان بسیجی در راهپیمایی 22 بهمن، ایستگاه شادی نیز با حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های شاد و مسابقات در حاشیه این یوم‌الله برپا می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: برگزاری مسابقات علمی امیدان و لیگ علمی پایا از دیگر برنامه‌های این دهه است که با حضور بیش از یک هزار نفر شرکت کننده در روزهای 17 و 18 بهمن ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با دعوت از همه دانش‌آموزان برای حضور پرشور در برنامه‌های این دهه گفت: جوایز مسابقات مختلف فرهنگی و هنری بسیج دانش‌آموزی که در هفته بسیج برگزار شده نیز در این دهه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول