اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شاهرود

طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در سمنان اجرا شد

طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در شرق استان سمنان به میزبانی شاهرود اجرا شد.

طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در سمنان اجرا شد

مسئول اجرای طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در شرق استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در این زمینه اظهار داشت: دوره آموزشی تربیت روایتگر دفاع مقدس برای کاروان‌های راهیان نور شرق استان سمنان در شاهرود برگزار شد.

علیرضا تیموری گفت: دوره تربیت روایتگر دفاع مقدس کاروان‌های راهیان نور شرق استان سمنان به میزبانی سپاه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت سه روز در اردوگاه ولایت سپاه شاهرود و با حضور 95 نفر از نواحی شاهرود، دامغان و میامی برگزار شد.

مسئول اجرای طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در شرق استان سمنان خاطر نشان کرد: در این دوره، سرفصل‌های آموزشی با موضوعات عملیات‌ دفاع مقدس، معنویت در دفاع مقدس، رهبری و دفاع مقدس، سیره شهدا، عملیات‌ استان در دفاع مقدس و نقش بیگانگان در دفاع مقدس با حضور اساتید استانی و کشوری تدریس شد.

تیموری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از بسیج مساجد و محلات، بسیج طلاب و روحانیان و بسیج پیشکسوتان که دارای مدرک فوق دیپلم و توانمند و علاقه‏مند به بحث روایتگری بودند، انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: افرادی که در این دوره قبول شوند، مدرک روایتگری دریافت کرده و در کاروان‌های راهیان نور به‏کارگیری می‌شوند.

مسئول اجرای طرح تربیت روایتگر دفاع مقدس در شرق استان سمنان با بیان اینکه هدف این دوره تربیت راویان دفاع مقدس است، افزود: انتقال تجربیات راویان پیشکسوت به جوانان بسیار مهم بوده و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان از اهداف این دوره است.

تیموری بیان داشت: این دوره به صورت متمرکز شرقی و غربی و به همت مرکز حفظ و نشر ارزش‏های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان در شهرهای شاهرود و سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول